اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

کسی را انتخاب کنیم که گفتمان امام و رهبری را مد نظر قرار دهد

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: مهمترین مؤلفه در انتخاب اصلح داشتن معیارهای گفتمان‌های امام و رهبری است.

کسی را انتخاب کنیم که گفتمان امام و رهبری را مد نظر قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام صفرعلی الهی‌راد امروز در جمع مردم شهرستان ملایر در مسجد حاج قاسم این شهرستان با اشاره به سفارش دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) و ائمه (ع) بر داشتن بصیرت و آگاهی اظهار داشت: انسان با آگاهی باید راه درست را از نادرست و نفاق و فتنه را تشخیص دهد.

وی با اشاره به وجود برخی افراد منافق و ضد دین در زمان پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) افزود: این افراد در لباس اسلام ضربه‌های بزرگی به دین وارد کردند این در حالی بود که خود را بهترین افراد تلقی کرده و حرف از خدا و پیامبر (ص) می‌زدند.

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در ادامه به مسئله مهم انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: مردم باید در این برهه حساس با آگاهی و شناخت کسی را انتخاب کنند که دین‌مدار و ولایی باشد.

*کسی را انتخاب کنیم که گفتمان امام و رهبری را مد نظر قرار دهد

 وی در ادامه بر شناخت آگاهانه مردم در تشخیص افراد تأکید کرد و گفت: کسانی که ادعای اصولگرایی دارند باید پایبند به مبانی اسلام و ارزش‌های دین و انقلاب باشند.

الهی‌راد بیان داشت: مهمترین مؤلفه در انتخاب اصلح داشتن معیارهای گفتمان‌های امام و رهبری است.

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: در قدم اول برای انتخاب باید فرد به اسلام و ارزش‌های دینی پایبند باشد.

وی در ادامه ساده‌زیستی، مردمی بودن، قانون‌مداری، ولایت‌مداری و دنبال تدبیر و برنامه بودن را از خصوصیات یک فرد اصلح دانست.

الهی‌راد گفت: باید کسی را برگزید که در سیاست خارجی به دشمن لبخند نزند و تن به گفته‌های دشمن ندهد.

وی ابراز داشت: کسی که توانست در مقابل همه حرکات دشمن مقاومت کند از نظر رهبری و امام اصلح است ما نیز پیرو امام (ره) و رهبری هستیم.

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: کاندیدایی که رئیس جمهور آینده خواهد بود بی‌شک با تأثیرگذاری خود در عرصه بین‌المللی می‌تواند در حفظ اسلام و انقلاب تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به مدیریت درست رهبری در همه امور کشور افزود: امروز با تدبیر و اندیشه ایشان دشمنان به ستوه آمده و بارها در رسانه‌های خود به عجز و ناتوانی در برابر اندیشه‌های رهبری و مقاومت ملت ایران اذعان کرده‌اند.

الهی‌راد با بیان اینکه مردم ایران هرگز تن به ذلت و ارتباط با آمریکا نمی‌دهد گفت: گفتمان امام سیاست خارجی ایشان بود که فرمود «ما اسلامی می‌خواهیم که شرق و غرب و رأس آن آمریکا و اسرائیل را به خاک ذلت بنشاند و این همان اسلام نابی است که مد نظر امام خمینی (ره) بوده است».

*ولایت فقیه برکت انقلاب است

 وی ولایت فقیه را برکت انقلاب خواند و گفت: مقام معظم رهبری همان ادامه راه و گفتمان امام است و ایشان از نظر اخلاقی شخصیتی باتقوا و عارف بوده که مراجع بزرگ همیشه و همه جا حمایت‌های خود را از ایشان اعلام داشته‌اند.

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تصریح کرد: مهم برای ملت ایران انتخاب اصلح است و حتی اگر کسی را که ما با آگاهی انتخاب می‌کنیم رأی نیاورد وجدانی راحت در فردای قیامت خواهیم داشت.

انتهای پیام/89013/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول