اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه رحلت امام و به همت بسیج فرهنگیان صورت گرفت

عزیمت 330 فرهنگی به حرم مطهر امام راحل

مدیر کانون بسیج فرهنگیان استان اردبیل گفت: 330 فرهنگی در قالب یک کاروان و 22 دستگاه اتوبوس عازم حرم مطهر امام شدند تا در پاسداشت 14 خرداد حضوری با شکوه داشته باشند.

عزیمت 330 فرهنگی به حرم مطهر امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسینعلی جدی عصر امروز و در مراسم بدرقه کاروان فرهنگیان اعزامی به حرم مطهر امام در اردبیل اظهار داشت: فرهنگیان در قالب دو روز مأموریت با هدف تجدید بیعت با امام و شهدا و حضور در برنامه گرامیداشت 14 خرداد به حرم مطهر امام راحل عزیمت می‌کنند که فردا با حضور در مرقد مطهر آن امام یاد و خاطره آن پیر مراد سفر کرده گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه تدارکات و تمهیدات لازم برای حضور شایسته فرهنگیان در مراسم 14 خرداد تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ما بعد از اتمام مراسم حوالی ظهر فردا از حرم مطهر امام به سمت اردبیل حرکت می‌کنیم و مسیر رفت و برگشتمان نیز از جاده سرچم به دلیل سهولت تردد می‌باشد.

جدی در ادامه سخنان خود پایبندی و علاقمندی فرهنگیان استان برای حضور در این آیین با شکوه را یادآور شد و خاطر نشان کرد: معلمان و فرهنگیان همیشه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش اساسی و بی‌بدیل خود را انجام دادند و در عرصه‌های مختلف تلاش کردند تا در تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی گام‌های اساسی و جدی برداریم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و ملت فخیم این سرزمین یاد و نام امام را چون خورشیدی تابان و ستاره‌ای بی‌فروغ گرامی می‌دارند چرا که عظمت روحی و حرکت بی‌بدیل آن حضرت بشریت را از خواب غفلت بیرون آورد و سبب شد تا بیداری واقعی در جهان بشریت و بین مسلمانان به وقوع بپیوندد.

وی با برشمردن برخی از برجستگی‌ها و شاخصه‌های حاکمیت انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار کبیر این انقلاب یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران امروز مبدأ تحول و تحرک واقعی است به طوریکه بسیاری از کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی و رهبریت ولایتمدارانه آن در برابر تمام کج‌اندیشان و مستبدان روزگار ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند تا کوچک‌ترین حرکت از سوی آنها سبب تضعیف اسلام و حیات طیبه آن شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کانون بسیج فرهنگیان استان بیان کرد: کنگره عظیمی که ملت ایران در پاسداشت 14 خرداد خلق می‌کنند کنگره بسیار فاخری است که قطعاً دنیا این عظمت حقیقی ملت ایران را به نظاره نشسته و به شکوه این ملت اذعان می‌کنند.

جدی در پایان سخنان خود گفت: در حالی مستکبران روزگار ملت ایران را بیش از سه دهه است مورد هجمه قرار دادند که همچنان عظمت انقلاب اسلامی و نور درخشان آن در دل‌ها زنده و پاینده است و همه جهانیان انقلاب اسلامی را با نام امام و عظمت روحی آن پیر مراد می‌شناسند.

انتهای پیام/62006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول