اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری کرج خبر داد:

پذیرایی مردم کرج از 55 هزار زائر حرم امام (ره)

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: مردم این شهرستان امسال از 55 هزار زائر حرم مطهر امام (ره) پذیرایی می‌کنند.

پذیرایی مردم کرج از 55  هزار زائر حرم امام (ره)

سعید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله زائران بسیاری برای حضور در مراسم سوگواری و عزاداری چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه و شرکت در ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) به تهران می‌آیند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که کرج در مجاورت مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قرار دارد، زائران حرم امام (ره) برای رسیدن به مقدس از این شهرستان عبور می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه به برنامه‌های ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز اشاره کرد و گفت: این ستاد وظیفه اصلی اسکان بخش مهمی از کاروان‌های عزاداری را به این شهرداری داده و ما با استفاده از امکانات موجود و همکاری‌های مردمی افتخار پذیرایی و اسکان 55 هزار نفر از زائران را بر عهده گرفتیم.

صفری گفت: این تعداد از زائران در قالب کاروان‌های عزاداری از چند استان کشور پیش از رسیدن به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در کرج توقف کرده و برای ساعاتی افتخار پذیرایی از آنها را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی دقیقی برای ورود و خروج کاروان‌های عزاداری در نظر گرفته شده و برخی از کاروان‌ها یک شب میهمان مردم کرج خواهند بود.

* آماده‌باش خدمات شهری کرج برای تامین امنیت زائران امام (ره)

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله آتش نشانی در این این ایام برای تامین امنیت کاروان‌های زیارتی آماده‌باش هستند و در محل اسکان زائران مستقر شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: در کنار خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر،‌ کارکنان شهرداری کرج و خانواده‌های آنها در روز 14 خرداد ماه در مراسم سوگواری و عزاداری مرقد مطهر حضور یافته و بار دیگر با امام شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول