اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد

اعزام 140 دستگاه اتوبوس به حرم امام / آماده باش اتوبوسرانی در قم

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از اعزام 140 دستگاه اتوبوس به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی در 14 خرداد خبر داد.

اعزام 140 دستگاه اتوبوس به حرم امام / آماده باش اتوبوسرانی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی ضمن تسلیت ایام سالگرد ارتحال امام اظهار کرد: ناوگان و پرسنل اتوبوسرانی در روزهای 13 تا 17 خرداد در حالت آماده باش هستند و امکانات در دو بخش ملکی و خصوصی برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه سرویس‌دهی سطح شهر و نظافت خودروها، پیش‌بینی اعزام 140 دستگاه اتوبوس برای انتقال کاروان زائران مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی در روز 14 خرداد برنامه‌ریزی شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان داشت: اکیپ پشتیبانی و اتوبوس ذخیره برای انتقال کاروان پیش‌بینی شده و به منظور ارائه خدمات فنی و اورژانسی در طول مسیر واحد تعمیرگاه سیار، کاروان را همراهی می‌کند تا مشکلی در طول مسیر ایجاد نشود.

وی یادآور شد: سرویس‌دهی بستر رودخانه از پارکسوار شمالی به حرم و بالعکس به طور ویژه در ایام 14 و 15 خرداد برنامه‌ریزی شده است و اکنون حدود 45 دستگاه اتوبوس در این مسیر مشغول فعالیت هستند که در پیک کاری این تعداد اتوبوس به 80 دستگاه اتوبوس می‌رسد.

امراللهی تصریح کرد: اتوبوس‌های بستر رودخانه در ایام 14 و 15 خرداد به صورت شبانه‌روزی فعال هستند و اتوبوس‌های سطح شهر با توجه به ازدحام جمعیت در این ایام به صورت شیف‌بندی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی راهپیمایی پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد از حرم به تمام نقاط شهری و بالعکس انجام می‌‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی ضمن این فعالیت‌ها پیش‌بینی کمک به حمل و نقل برون‌شهری و اعزام اتوبوس به ترمینال مسافربری برای نقل و انتقال مسافران برون شهری را در بعد از ظهر روز 17 خرداد در دستور کار قرار داده است.

وی از افزایش 20 دستگاه اتوبوس در ایام 14 و 15 خرداد خبر داد و عنوان داشت: 320 دستگاه اتوبوس در پیک کاری فعال هستند و رانندگان ملکی به صورت کامل فعال هستند تا پاسخگوی تقاضای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) باشیم.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول