اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

2 هزار زائر ملایری مهمان حرم مطهر امام خمینی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ملایر گفت: همزمان با سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) دو هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

2 هزار زائر ملایری مهمان حرم مطهر امام خمینی

مراد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در دوران معاصر احیاگر اسلام ناب محمدی در جهان اسلام بود و ایشان حق حیات معنوی بر گردن همه ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان دارد.

وی افزود: ایشان به طور همزمان با مثلث شوم صهیونیست، کمونیست و غرب درگیر شدند و به عنوان یک مدیر و مبتکر نظامی در مقابل همه توطئه‌های شرق و غرب ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: آنچه باعث موفقیت امام خمینی(ره) در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان شد مدیریت فقهی ایشان مبتنی بر ارزش‌های الهی بود که توانست به عنوان یک رهبر آزاده در جهان بدرخشد.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه ملایر همزمان با سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) از اعزام دو هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مرقد امام خبر داد و گفت: این تعداد امروز بعد از ظهر از سراسر شهرستان ملایر به حرم امام خمینی اعزام می‌شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: همه تدابیر و امکانات لازم برای زائران مرقد مطهر امام(ره) مهیا شده و زائرین شهرستان ملایر همگام با دیگر زائرین مرقد امام فردا در حماسه بزرگ شور خمینی حضور خواهند داشت.

وی ابراز داشت: همچنین برنامه سخنرانی و عزاداری رحلت امام نیز همزمان با صبح 14 خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: قطعاً در 14 خرداد یک بار دیگر ملت ایران طلیعه حضور خود را برای خلق حماسه بزرگ در انتخابات 24 خرداد نشان خواهند داد.

وی انتخابات را بزرگترین مانور حماسی ـ سیاسی کشور برشمرد و گفت: کاندیداها در چند روز باقیمانده تا انتخابات قانونگرایی، ولایتمداری، تأکید بر حفظ منافع ملی در تبلیغات خود را مد نظر داشته باشند.

اسماعیلی گفت: برای خلق یک حماسه بزرگ و نشان دادن عزت و ابهت نظام باید تمام توان خود را به کار گرفت و هر کس ادعای ولایتمداری دارد باید در خلق این حماسه تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: مقدمه خلق حماسه بصیرت‌افزایی است و تا مردم را نسبت به اهمیت و ضرورت و تأثیرگذاری یک انتخابات پرشور آشنا نکنیم این حماسه شکل نخواهد گرفت.

انتهای پیام/898013/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول