اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های اتومبیلرانی جام خلیج فارس

تیم قزوین بر سکوی قهرمانی اتومبیلرانی ایستاد

اتومبیلرانان قزوینی در جریان رقابت‌های اتومبیلرانی جام خلیج فارس بالاتر از رقیبان خود، صاحب سکوی قهرمانی شدند.

تیم قزوین بر سکوی قهرمانی اتومبیلرانی ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان رقابت‌های فصلی آفرود (خودروهای دو دیفرانسیل) که با حضور 55 اتومبیلران از استان‌های همدان، کردستان، البرز، تهران و قزوین در بوستان گردوی شهر اراک و به میزبانی استان مرکزی برگزار شد، اتومبیلرانان قزوینی در رقابتی تنگاتنگ با ورزشکاران استان‌های همدان و تهران توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

در این مسابقات که در کلاس‌های چهار، شش، هشت سیلندر و آزاد برگزار شد، اتومبیلرانان قزوینی با کسب یک نشان قهرمانی، دو عنوان نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستادند.

در کلاس شش سیلندر علی خضری از قزوین که در کارنامه ورزشی خود سه عنوان قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و رقابت‌های بین‌المللی کشور ترکیه را دارد، در این مسابقات با کسب زمان دو دقیقه و 32 ثانیه و 55 صدم‌ ثانیه توانست مقام نخست را از آن خود کند.

در کلاس چهار سیلندر نیز مسعود مرادی با زمان دو دقیقه و 42 ثانیه و 30 صدم ثانیه از قزوین عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و داوود حسین‌زاده با زمان دو دقیقه و 53 ثانیه و 40 صدم ثانیه عنوان سومی را تصاحب کرد.

فرشاد ابراهیمی دیگر ورزشکار شایسته قزوینی نیز در جریان رقابت‌های اتومبیلرانی جام خلیج فارس استان مرکزی با کسب زمان دو دقیقه و 37 ثانیه و 50 صدم ثانیه در رده دوم جای گرفت.

ورزشکاران قزوینی که با هفت خودرو در کلاس‌های چهار سیلندر، کاربراتور، انژکتور و شش سیلندر حضور پیدا کرده بودند در نهایت با کسب عنوان قهرمانی نشان دادند که ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح استان از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند.

این ورزشکاران به خوبی توانسته‌اند در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور و تورنمنت‌های بین‌المللی برای قزوین افتخارآفرینی کنند.

دو ورزشکار تیم اتومبیلرانی قزوین نیز در کلاس‌های چهار سیلندر کاربراتور عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با توجه به ناهماهنگی ایجاد شده بین داوران مسابقه با بدشانسی از دور رقابت‌ها خارج شدند.

کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها را نیز ورزشکاران قزوینی به خود اختصاص دادند تا به نوعی اثبات کنند که در کنار قهرمانی، اخلاق هم مدنظر آنان بوده است.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول