اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار گیلان:

کم‌کاری در تأمین کیفیت آب شرب گیلان پذیرفتنی نیست

مدیرعامل آبفار گیلان با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های کنترل کیفیت آب در این استان، گفت: کم‌کاری در بخش تأمین کیفیت آب شرب استان از طرف کارشناسان پذیرفتنی نیست.

کم‌کاری در تأمین کیفیت آب شرب گیلان پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی فرامینی امروز در جمع کارشناسان ستادی و شهرستانی کنترل کیفی آب شرب این استان وجود آب در زندگی انسان‌ها را دارای اهمیت دانست.

وی اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و حضور گردشگران فراوان در گیلان همواره باید کارشناسان کنترل کیفی، آزمایش‌های سنجش سلامت آب را به موقع و با دقت تمام انجام دهند.

این مسئول اهمیت کار کارشناسان مذکور را بسیار بالا و قابل توجه دانست و افزود: بنابراین باید با اراده و تعامل با دیگر دستگاه‌های مربوطه مانند مرکز بهداشت به طور کامل از شرایط کیفی آب آشامیدنی روستاهای مورد نظر خود آگاه شوند و کوچک‌ترین مسایل و مشکلات مربوط به آب روستاییان را بررسی و برطرف کنند.

وی با تصریح بر اینکه هیچگونه قصور و کم‌کاری در بخش تأمین کیفیت آب از طرف کارشناسان پذیرفتنی نیست، اذعان کرد: برنامه‌های کنترل کیفیت باید با دقت کامل اجرا شود.

فرامینی با تأکید بر انجام درست و دقیق و به‌موقع آزمایش‌های آب، خواستار همکاری با کارشناسان مراکز بهداشت شد.

وی آمادگی‌های لازم درباره مقابله با بروز احتمالی بیماری‌های عفونی و روده‌ای در فصل تابستان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: بدون تردید شرکت آب و فاضلاب روستایی متولی تأمین آب بهداشتی و سالم مردم در سطح روستاها است بنابراین کنترل کمیت و کیفیت این نعمت مهم و حیاتی از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

مدیرعامل آبفار گیلان کوچک‌ترین غفلت و ساده انگاری در کنترل کیفی آب را موجب مشکلاتی برای مردم استان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ستادی و شهرستانی که در بخش کنترل کیفیت آب فعالیت می‌کنند علاوه بر انجام مطالعات بیشتر و دقیق‌تر، دامنه کار خود را وسعت دهند.

فرامینی اضافه کرد: کارشناسان باید با همکاری و همراهی روستاییان و دیگر دستگاه‌های مربوطه در راستای اجرای برنامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گام بردارند.

وی خواستار مشارکت بیشتر کارشناسان در طرح‌های تحقیقاتی شرکت آبفار گیلان شد.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول