اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

احراز صلاحیت‌ کاندیداهای شورا در شوش تا زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد

فرماندار شوش گفت: احراز صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا در شوش تا زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد.

احراز صلاحیت‌ کاندیداهای شورا در شوش تا زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، علیرضا سعیدنیا پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شوش که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم و مسئولان برای خلق حماسه سیاسی باید تلاش کند و این امر فقط با اتحاد بین تمام اقشار مردم محقق می‌شود.

*کاندیداها در مدار قانون باشند

وی افزود: کاندیداها باید با رعایت قانون زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهیا کنند.

فرماندار شوش ادامه داد: نامزدها باید از انجام حرکاتی که نظم و امنیت شهر را بر هم می‌زنند جدا خودداری کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی امن در شهرستان باشیم.

سعیدنیا قانون‌مندی نامزدها را مهم دانست و عنوان کرد: نامزدها به واسطه قانون خود را در معرض انتخاب مردم قرار می‌دهند و باید از این قانون تمکین کنند.

*عدم تخریب سایر نامزدهای انتخاباتی

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش گفت: نامزدها باید ضمن حفظ آرامش از تخریب دیگر نامزدها خودداری کنند.

وی تصریح کرد: هر کاندیدا باید به ارائه برنامه‌های خود بپردازد و خود را آن گونه که هست معرفی کند.

سعیدنیا با بیان اینکه کاندیداها از دادن وعده‌های غیرواقعی خودداری کند، گفت: نامزدهای انتخابات باید توانمندی خود را به صورت شفاف برای مردم شرح دهند و از ایجاد فضایی تخریبی برای سایر کاندیداها بپرهیزند.

وی خاطر نشان کرد: احراز صلاحیت کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد و آن‌ها باید قانون را رعایت کنند در غیر این صورت صلاحیتشان برای حضور در انتخابات رد می‌شود.

*آغاز تبلیغات در 16 خردادماه

سعیدنیا ضمن اشاره به زمان آغاز تبلیغات افزود: نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند از 16 خردادماه سال‌جاری طبق قانون، تبلیغات خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات به معنی تخریب دیگران نیست، ادامه داد: کاندیداها باید توجه ویژه به تبلیغات خود داشته باشند و ستادهای خود را کاملاً توجیه کنند.

وی رقابت بین نامزدها را ارزشی و اخلاقی عنوان کرد و افزود: رقابت کاندیداها باید یک رقابت سالم و به دور از تخریب باشد و از بیان موضوعات غیرواقعی برای بد جلوه دادن دیگر افراد خودداری کنند.

*انتخابات پیش‌رو یک انتخابات بین‌المللی است/ تامین امنیت برگزاری انتخابات

فرماندار شوش تصریح کرد: انتخابات کشور ما یک انتخابات بین‌المللی است و با انتخابات سایر کشورها تفاوت بسیاری دارد.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه کشور ما در برابر استکبار و سلطه‌پذیری کشورهای زورگو ایستادگی می‌کنند همیشه مورد توجه تمام جهانیان قرار گرفته است.

سعیدنیا انتخابات پیش‌رو را مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شرایط کشور باید زمینه را برای حضور مردم مهیا کنیم تا جهانیان شاهد حضور حداکثری مردم باشند.

وی اضافه کرد: امنیت انتخابات به صورت ویژه تأمین شده است و نامزدها یقین داشته باشند که هیچ تخلفی در روز انتخابات و زمان شمارش آرا وجود ندارد.

انتهای پیام/72001/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول