اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

عدم احراز صلاحیت برخی از کاندیداها خشم دشمن را بر انگیخت

امام جمعه دهدشت با اشاره به نگرانی بیگانگان از عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: دشمن به دنبال نا آرام کردن فضای جامعه است.

عدم احراز صلاحیت برخی از کاندیداها خشم دشمن را بر انگیخت

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در جلسه ستاد نماز جمعه دهدشت ماه رجب را فرصتی برای خودسازی و آمادگی برای ورود به شعبان و سپس ماه میهمانی خدا دانست و اظهار داشت: همه ما موظف و مکلف به تزکیه روح و نفس هستیم.

امام جمعه دهدشت نماز جمعه را تریبون عبادی، سیاسی نظام دانست و گفت: مردم از طریق این تریبون اطلاعات سیاسی و دینی خود را دریافت می‌کنند.

وی نقش نماز جمعه در شکل‌گیری انقلاب را مؤثر دانست و با بیان اینکه انقلاب ما وابسته به چنین جایگاهی است اذعان داشت: دشمن همواره از جایگاه عظیم نماز جمعه واهمه دارد.

حسینی با اشاره به وظیفه مضاعف ستاد نماز جمعه به دلیل اینکه در جایگاه مقدسی قرار دارد اظهار داشت: نماز جمعه جایگاهی است که مردم را تطهیر اخلاقی می‌کند و اعضای ستاد نمازجمعه باید قدردان خدمت در این جایگاه والا باشند.

وی با تبیین وظایف اعضای ستاد نماز جمعه به عنوان الگوهای رفتاری مردم گفت: باید در رفتار، نشست و برخورد درست عمل کنند و متخلق به اخلاق الهی باشند.

حسینی بر لزوم رعایت گفتار سیاسی و اندیشه اخلاقی اعضای ستاد نماز جمعه تأکید کرد و اذعان داشت: باید مراقب رفتارهای خود باشند و برخلاف نماز جمعه حرکت نکنند ضمن اینکه اعضای ستاد نماز جمعه باید از اطلاعات خوب دینی و خط فکرهای سیاسی آگاهی داشته باشند تا قدرت دفاع از ارزش‌های اسلام را داشته باشند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به حماسه سیاسی پیش‌رو گفت: در خلق حماسه سیاسی اعضای ستاد نماز جمعه وظیفه دو چندان دارند و باید نهایت تلاش خود جهت حضور حداکثری و عقلانی مردم در انتخابات را فراهم سازند.

حسینی با اشاره به اینکه سه انتخابات همزمان در شهرستان انجام می‌شود انتخابات ریاست جمهوری را مهم‌ترین این انتخابات دانست و اذعان داشت: مردم همیشه در صحنه این بار نیز با حضور حماسی خود پای صندوق‌های رأی انسان‌های شایسته، ولایتمدار و ارزش‌محور در هر سه انتخابات را انتخاب خواهند کرد.

وی با اشاره به عدم احراز صلاحیت برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور باید توان جسمی برای اداره مملکت را داشته باشد و کسی که سن بالایی دارد توانایی و انرژی اداره کردن کشور را ندارد.

حسینی ادامه داد: البته این شخصیت‌ها جایگاه بزرگی دارند و زحمت کشیدند ولی در این حوزه کاری مناسب نیستند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه بیگانگان از رد صلاحیت عده‌ای ناراحت شدند خاطرنشان کرد: هر جا دشمن از کارهای ما ناراحت شد خیر و صلاح ما را نمی‌خواهد و به دنبال منافع شخصی است.

وی نقش اعضای ستاد نماز جمعه در آرام نگه داشتن فضای جامعه را مؤثر خواند و گفت: اعضای ستاد نماز جمعه باید با توجیه عقلی و منطقی اخلال‌گران، فضای جامعه  را آرام نگه دارند.

انتهای پیام/82016/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول