اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مهربان:

احراز صلاحیت با عدم صلاحیت نباید اشتباه گرفته شود

امام جمعه موقت مهربان با اشاره به این که به کار بردن کلمه عدم صلاحیت برای کاندیداهای داوطلب ریاست جمهوری که احراز صلاحیت نشده‌اند، اشتباه است گفت: باید توجه داشت که احراز صلاحیت با عدم صلاحیت نباید اشتباه گرفته شود.

احراز صلاحیت با عدم صلاحیت نباید اشتباه گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام رضا ارشدی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه اشاره و تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی پس از شکست‌های متعددی که در مواجه با ایران اسلامی داشته‌اند این بار انتخابات 24 خرداد را نشانه گرفته‌اند تا حضور مردم را کمرنگ کنند.

امام جمعه موقت مهربان با تاکید بر این که ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد، اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که حضور مردم را کمرنگ کنند ولی مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی پرشورتر از گذشته در این دوره از انتخابات شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام  ارشدی در ادامه خطبه دوم با تقدیر و تشکر از شورای نگهبان در عمل به وظیفه قانونی خود رد بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها به وظایف خود عمل کرده و افرادی را که شرایط و صلاحیت ریاست جمهوری را داشته‌اند احراز صلاحیت کرده است.

خطیب جمعه موقت مهربان با اشاره به این که بکار بردن کلمه عدم صلاحیت برای کاندیداهای داوطلب ریاست جمهوری که احراز صلاحیت نشده‌اند کار دشمنان است، افزود: باید توجه داشت که احراز صلاحیت با عدم صلاحیت نباید اشتباه گرفته شود.

عدم احراز صلاحیت زیر سئوال بردن توانایی‌ها یک فرد در مسئولیت‌های دیگر نیست

امام جمعه موقت مهربان با اشاره به این که عدم احراز صلاحیت زیر سئوال بردن توانایی‌ها یک فرد در مسئولیت‌های دیگر نیست، افزود: اگر شخصیتی در جریان بررسی صلاحیت‌های ریاست جمهوری احراز صلاحیت نشد در واقع برای پست ریاست جمهوری احراز صلاحیت نشده است و در پست‌ها و مسئولیت‌های دیگر در دیگر نهادها و قوا می‌تواند بسیار موثر و موفق باشد.

حجت الاسلام ارشدی با اشاره به احراز صلاحیت هشت نفر برای انتخابات ریاست جمهوری افزود: پس از اتمام کار شورای نگهبان در معرفی داوطلبان دارای صلاحیت برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم اکنون وظیفه مردم است که اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری  انتخاب کنند.

خطیب جمعه موقت مهربان از دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری که احساس مسئولیت کرده و کاندیدای ریاست جمهوری شده بودند تقدیر و تشکر کرد و افزود: این افراد آمده بودند تا به نوعی به مملکت خود خدمت کنند و همین حضور در صحنه و ثبت‌نام کردن نیز کار مهمی است که باعث ایجاد انگیزه در بین مردم از اولین روزها می‌شود.

تحریم‌ها در دراز مدت منجر به پیشرفت و توسعه کشور می‌شود 

امام جمعه موقت مهربان با اشاره به تلاش به ناکام دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات افزود: بی‌شک تحریم‌ها اگر چه در کوتاه مدت اثر گذار شود ولی در مجموع تحریم‌ها در نهایت باعث پیشرفت خواهد شد.

حجت‌الاسلام ارشدی با تبریک و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر که به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده است از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

خطیب جمعه موقت مهربان 13 رجب سالروز  ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) را تبریک و بر الگوبرداری شیعیان از زندگی آن امام تاکید کرد.

انتهای پیام/60009/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول