اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران:

فراخوان جشنواره پژوهشی بانوی کرامت اعلام شد

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فراخوان جشنواره دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران(بانوی کرامت) اعلام شد.

فراخوان جشنواره پژوهشی بانوی کرامت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا گفت: این دوره دوازدهمین دور برگزاری جشنواره دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران است که منتخبین آن در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری معرفی می‌شوند.

وی هدف از اعلام این فراخوان و برگزاری این جشنواره را ترویج پژوهش محوری در میان طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و استفاده از فرصت تعطیلات تابستانی برای فعالیت‌های پژوهشی دانست.

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران دسته‌ای از شرکت‌کنندگان در این رقابت را صاحبان پایان‌نامه‌ها، تحقیقات پایانی، کتاب‌ها و مقاله‌هایی با موضوع آزاد دانست که شرط سنی شرکت در فراخوان علامه حلی را دارا نیستند.

وی گفت: معاونان پژوهش مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه و اساتید مدارس علمیه نیز با ارائه مقاله با موضوع آزاد در این فراخوان شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با بیان اینکه ارائه اثر از سوی برخی از مخاطبان این جشنواره الزامی است ادامه داد: این گروه معاونان پژوهش مدارس علمیه سطح دو و سطح سه (کارشناسی و کارشناسی ارشد)، اساتید روش تحقیق و اساتید راهنمای تحقیقات پایانی هستند.

وی اضافه کرد: سایر اساتید سطح دو و سه نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران پژوهش‌های درسی مقطع سطح سه و نشریات علمی ‌ـ پژوهشی سطح سه را از دیگر آثاری برشمرد که از سوی طلاب می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی مهلت شرکت در این فراخوان را 10 آذر ماه ذکر کرد و گفت: ثبت نام در این فراخوان از طریق سامانه فراخوان‌های پژوهشی در پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir قابل انجام است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا از مسئولان مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه به ویژه معاونان پژوهش خواست تا تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری طلاب در این رقابت پژوهشی به کارگیرند.

انتهای پیام/78002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول