اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی استانداری البرز:

امام خمینی (ره) با بصیرت جامعه را به سمت تعالی هدایت کرد

مشاور فرهنگی استانداری البرز گفت: مهمترین ویژگی امام خمینی (ره) بهره‌مندی از بصیرت بود و ایشان با بصیرت و آگاهی جامعه را به سمت تعالی رهبری کردند.

امام خمینی (ره) با بصیرت جامعه را به سمت تعالی هدایت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یادواره شهدای سازمان بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) (سپاه استان البرز) بعد از ظهر امروز در مسجد امام صادق(ع) رجایی شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا جلالی حسینی در این یادواره طی سخنانی اظهار داشت: خداوند برکات و نعمات بسیاری برای جهان هستی و بشر داشته است و یکی از مهمترین این نعمت‌ها داشتن بصیرت است.

وی تصریح کرد: خداوند به بندگان خالص خود نعمت بصیرت داده و این افراد می‌توانند هم خود و هم جامعه خویش را به سمت تعالی و سعادت هدایت کنند.

مشاور فرهنگی استانداری البرز افرادی که دارای معرفت و بصیرت هستند، از ویژگی‌های مهمی چون جهان‌دانی و جهان‌داری هستند و قابلیت جذب افراد و هدایت آنها در مسیر الهی را دارند.

جلالی حسینی تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) از جمله بندگان عابد و خاص خداوند بود و ویژگی‌های روحانی امام شهدا تمام جهان را جذب و حرکتی که ایشان در 15 خرداد 42 آغاز کرد، در تاریخ منشا برکات و خیرات بسیاری شد.

وی با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: امام (ره) با روحیه الهی و بندگی در برابر پروردگار موفق به اداره انقلابی شد که در جهان نمونه است و نقشه‌های قدرت‌های استکباری را به طور کامل خنثی کرد.

مشاور فرهنگی استانداری البرز افزود: انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان تاثیرگذار بوده و امروز شاهد هستیم که ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان منطقه با الگوبرداری از قیام ملت ایران علیه حکومت‌های دست‌نشانده و مستبد خود انقلاب کردند.

جلالی حسینی تاکید کرد: امام با بینش دقیق و بهره‌مندی از بصیرت بالا نگاهی عمیق به تحولات جهان اسلام داشتند و برنامه‌ ایشان محدود به یک منطقه جغرافیایی و یا دوره زمانی خاص نبود و همین امر نیز عامل موفقیت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: پس از ایشان رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز با درایت و بصیرت انقلاب اسلامی را مدبرانه در مسیر تعالی و سعادت هدایت فرمودند و امروز که در دهه چهارم انقلاب هستیم، ایران اسلامی در جهان دارای جایگاه و منزلت ویژه‌ای است

* حماسه سیاسی بدون بصیرت محقق نمی‌شود

مشاور فرهنگی استانداری البرز در ادامه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: وظیفه امروز ملت ایران این است که با بصیرت برای حفظ انقلاب و تحقق اهداف کلان اسلام و انقلاب تلاش کرده و در این راه باید ولایت‌مدار باشیم.

جلالی حسینی تاکید کرد: به طور قطع تحقق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد بدون داشتن بصیرت محقق نمی‌شود و همه ما باید با افزایش آگاهی خود در روز انتخابات به پای صندوق‌های رای رفته و با حضور حداکثری در این عرصه از دستاوردهای انقلاب حراست کنیم.

وی در پایان گفت: توصیه امام خمینی (ره) همواره این بود که وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و با پشتیبانی از ولایت اهداف انقلاب را تحقق بخشیم و برگزاری انتخابات فرصت مناسبی است تا ملت ایران بصیرت خود را بار دیگر به اثبات رسانده و با امام شهدا و ولایت تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/2302/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول