اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان زیارتی امام روح الله صورت گرفت

اعزام 255 نفر از مردم شهرستان لنده به مرقد مطهر امام خمینی(ره) + تصاویر

255 نفر از زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) در قالب کاروان زیارتی امام روح‌الله جهت شرکت در بیست و سومین سالگرد ارتحال آن امام عظیم‌الشأن به تهران اعزام شدند.

اعزام 255 نفر از مردم شهرستان لنده به مرقد مطهر امام خمینی(ره) + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، بیش از 250 نفر از زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) ظهر امروز در قالب کاروان زیارتی امام روح الله برای شرکت در بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سپاه ناحیه لنده اعزام شدند.

سرهنگ خداکرم مرادی در حاشیه اعزام کاروان زیارتی امام روح الله با اشاره به جایگاه و منزلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی خورشید عالم تابی بود که جهان اسلام را با نورانیت خود از جهل و تاریکی رهانید.

 

وی افزود: عشق و ارادت به امام خمینی (ره) در میان مسلمانان جهان کور شدنی نیست.

جانشین فرماندهی سپاه لنده تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، انقلاب اسلامی ایران در هیچ جای جهان بدون نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست .

وی یادآور شد: گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) باعث پاسداشت ارز‌ش‌های انقلاب و اسلام بوده و جهان می‌داند که هر ساله با برگزاری مراسم گرامیداشت این امام بزرگوار ما بار دیگر با شهدا و امام شهدا میثاق می‌بندیم که از آرمان‌های امام و شهدا دفاع خواهیم کرد.

سرهنگ مرادی افزود: امام خمینی(ره) چراغ تشیع را در سراسر جهان برافروخت و بیداری اسلامی را کلید زد و امروز شاهد آزادی خواهی ملت‌های مسلمان در سراسر جهان هستیم.

وی اذعان داشت: امسال هم به نیابت از میلیون‌ها ایرانی کاروان‌های زیارتی برای تجدید میثاق با روح خدا به مرقد مطهر امام اعزام می‌شوند تا در سالروز ارتحال آن امام عزیز بار دیگر میثاق‌نامه ولایتمداری و دفاع از انقلاب و اسلام را تجدید کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: 250 نفر از مردم ولایتمدار شهرستان لنده و بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی و جاورده در قال کاروان زیارتی امام روح الله از سپاه ناحیه لنده اعزام شدند.

وی یادآور شد: در این برنامه که سه شب و سه روز به طول خواهد انجامید برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل دعا و نماز جماعت و زیارت انجام می‌شود.

انتهای پیام/82013/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول