اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

کاندیداهای شوراها به ایجاد فضای دوستی کمک کنند

فرماندار فریدن گفت: بیش از 200 کاندیدای شهری و روستایی در بخش مرکزی شهرستان فریدن داریم و باید این کاندیداها به ایجاد فضای دوستی و برادری کمک کنند و سبب اختلاف و تفرقه نگردند.

کاندیداهای شوراها به ایجاد فضای دوستی کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، امیر هادی در جلسه توجیهی با حضور همه کاندیداهای شهر و روستای بخش مرکزی شهرستان فریدن که در سالن 17 شهریور شهر داران برگزار شد و تحقق حماسه سیاسی را نخستین گام برای همگان اعلام داشت و خطاب به کاندیداهای شهر و روستای شهرستان فریدن، افزود: جایگاه شما از آن نظر مهم است که برای کارهای بزرگ انسان‌های بزرگی با ظرفیت‌های فراوان نیاز است و امروز به لطف گفتمان تلاش و خدمت در فضای عمومی کشور وجود دارد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و هسته‌ای در سایه سار بنیانگذار جمهوری اسلامی و خلف صالح وی مقام معظم رهبری (مدظله) افزود: امروز حضور همه احاد مردم در انتخابات و در عرصه و پرشور کردن آن ضریب امنیت ملی کشور را بالا می‌برد و همواره دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند.

فرماندار فریدن به میثاق مجریان انتخابات و رسالت افراد جامعه اسلامی اشاره‌ای کرد و گفت: همان‌گونه که خلق حماسه سیاسی مورد توجه و تاکید است تدبیر و درایت فعالان عرصه انتخابات نیز مهم است.

وی افزود: فعالیت همه مجریان انتخابات باید شفاف باشد و حق دخالت در امر طرفداری از کاندیدای خاص و در اختیار گذاشتن امکانات دولتی را در حمایت از اشخاص ندارند.

هادی به سلایق مختلف و اختلاف عقیده‌های کاندیداها اشاره‌ای کرد و حقوق نامزدهای انتخاباتی را یکسان و محترم شمرده و تاکید کرد: ما قریب بیش از 200 نفر کاندیدای شهری و روستایی در بخش مرکزی شهرستان فریدن داریم که در عرصه انتخابات با هم رقابت می‌کنند و باید این کاندیداها به ایجاد فضای دوستی و برادری کمک کنند و سبب اختلاف و تفرقه نگردند و فرصت‌ سوءاستفاده به دشمنان ندهند چرا که نخستین گام برای آنان خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: نباید خواسته یا ناخواسته محیط روحی روانی و آرامش مردم به خطر بیفتد و باید از اظهارات خلاف و نوشتن مطالبی که سبب تنش می‌شود، خوداری کنند.

فرماندار فریدن در خاتمه گفت: باید با برپایی محیطی آرام و به دور از تنش فضا را برای به سرانجام رسیدن حماسه سیاسی مهیا کنند تا برای ما این انتخابات حضوری حداکثری را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/63026/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول