اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی:

اصلح فردی است که شخصیت شفافی داشته باشد / نقشه راه قالیباف برای 4 سال ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی ضمن اشاره به نقشه راه چهار ساله قالیباف برای ریاست جمهوری گفت: اصلح فردی است که در کارنامه خود با عنوان شخصیتی شفاف مطرح باشد.

اصلح فردی است که شخصیت شفافی داشته باشد / نقشه راه قالیباف برای 4 سال ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید اسماعیل مفیدی صبح امروز در همایش بانوان حامی قالیباف در محل ستاد مرکزی بانوان اظهار کرد: اصلح فردی است که در کارنامه خود با عنوان شخصیتی شفاف مطرح باشد.

وی افزود: هر فرد در جامعه برای رای به بهترین گزینه باید به دقت به سابقه و کارنامه کاندیداها توجه کند و بر مبنای شناخت به یک فرد اصلح رای دهد.

مفیدی با بیان اینکه تخریب کاندیداها در زمان تبلیغات توسط یکدیگر خلاف قانون و شرع اسلام است، اذعان کرد: در زمان تبلیغات باید کاندیداها به جای تخریب یکدیگر به ارائه برنامه بپردازند.

وی ادامه داد: فردی که برای رای آوری خود و یا کاندیدای مورد نظر خود دست به تخریب دیگران بزند خیانت کرده و این سندهای باطل قابل قبول نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی با اشاره به جایگاه رئیس جمهور با عنوان ریاست قوه مجریه و شخصیت دوم مملکت گفت: با توجه به حساسیت جایگاه رئیس جمهور در اداره کشور نباید شتابزده عمل کنیم بلکه با حفظ احترام هشت کاندید، پس از بررسی و مطالعه به فرد اصلح رای دهیم.

مفیدی یادآور شد: یکی از مسائل مهم این است که بتوانیم تشخیص دهیم ارائه برنامه کاندیداها مبتنی بر شعار و یا مبتنی بر شعور است.

وی از قالیباف با عنوان چهره‌ای مردمی و موفق در امر ریاست جمهوری یاد کرد و افزود: قالیباف چه در دوران جنگ، چه در مدیریت تهران و چه در زمان خدمتش در نیروی انتظامی بسیار موفق عمل کرده و این مسئله نباید از چشم مردم در انتخاب فرد اصلح دور بماند.

به گفته مفیدی، قالیباف برای چهار سال ریاست جمهوری نقشه راه دارد و در یک برنامه دو ساله تورم را مهار می‌کند و ایجاد اشتغال، روابط با غرب البته با صلاح دید رهبری و توسعه مسائل فرهنگی از دیگر برنامه‌های وی است.

انتهای پیام/70023/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول