اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در شوشتر:

ستاد جلیلی در شوشتر آغاز به‌کار کرد

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در شوشتر گفت: فعالیت تبلیغاتی ستاد سعید جلیلی در این شهرستان آغاز شد.

ستاد جلیلی در شوشتر آغاز به‌کار کرد

ابوالفضل منصور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: ستاد مرکزی تبلیغات سعید جلیلی در شهرستان شوشتر از روزهای گذشته با برگزاری جلساتی در مساجد فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این ستاد از صبح امروز با فعالیت در چهار‌راه امام خمینی(ره) شهرستان تبلیغات میدانی را آغاز کرده است، افزود: بیشتر برنامه‌های ستاد جلیلی در سطح شهرستان، قرار است با برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی، نشست‌های بصیرتی و گفتمان پایداری و مقاومت برگزار شود و در این زمینه برنامه‌ریزی مدونی برای روزهای آینده انجام شده است.

منصور با تاکید بر اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای حضور چهره‌های شاخص استانی و ملی در سطح شهرستان شوشتر برای تبلیغ انجام شده است و جدول زمان‌بندی در روزهای آینده به اطلاع مردم شهرستان شوشتر خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه تلاش زیادی برای اتحاد ستادهای گفتمان پایداری و ستاد جلیلی در شوشتر انجام شده است، گفت: تلاش شده است تا هر دو ستاد در قالب یک ستاد متحد برای سعید جلیلی تبلیغات کنند و به همین دلیل جلسات زیادی با اعضای این دو ستاد برگزار شده است.

شایان ذکر است ستاد حیات طیبه (شورای هماهنگی) ستادهای خودجوش مردمی دکتر جلیلی اعلام نموده است هیچ ستادی نماینده رسمی و انحصاری دکتر جلیلی نبوده و تشکیل ستادهای موازی در چارچوب منشور انتخاباتی حیات طیبه بلامانع است.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول