اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع هواداران جلیلی در جیرفت عنوان شد

جلیلی مردی متدین، خدمتگزار و متخصص است

مسئول کمیته فرهنگی ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در جیرفت گفت: جلیلی مردی متدین و خدمتگزار و متخصص است، کسی که از نوجوانی انقلاب را درک کرد و وارد عرصه مبارزه با استکبار شد.

جلیلی مردی متدین، خدمتگزار و متخصص است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری ظهر امروز در جمع هواداران سعید جلیلی در این شهرستان اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمن اقدامات زیادی در شکست این ملت انجام داد، جنگ‌های قومیتی را در داخل کشور ایجاد کرد، اما ملت ایران حماسی عمل کردند.

وی افزود: ملت ما حماسی است و هر روز که می‌گذرد با همه فشارهای دشمن حماسی‌تر می‌شوند، ملتی است که همه سختی‌ها را تحمل و امروز سرافراز زندگی می‌کنند.

سالاری تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آمده‌ایم که برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی ورق بزنیم، امروز آمده‌ایم تا با ساختن حماسه‌ای جدید حماسه‌های گذشته را بر تارک تاریخ ثبت کنیم و حماسه سیاسی و اقتصادی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی را با انتخاب خود رقم می‌زنیم، خاطر نشان کرد: سعید جلیلی جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سرباز راستین و سرافراز اسلام و مقام معظم رهبری است، شمشیر برنده انقلاب اسلامی و ولایت بر قلب غرب است که با انتخاب او حماسه‌ای دیگر خلق می‌شود.

سالاری گفت: سعید جلیلی مردی متدین و خدمتگزار و متخصص است، کسی که از نوجوانی انقلاب را درک کرد و وارد عرصه مبارزه با استکبار شد و در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد و در عرصه مبارزه با جهل و استکبار موفق بود.

وی خاطر نشان کرد: شهدا شاهد اعمال و رفتار ما هستند و باید کاری کنیم که خدا بپسندد و شهدا از ما راضی باشند.

انتهای پیام/80002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول