اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترویج گفتمان انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در ستاد جلیلی در رشت

سخنگوی ستاد مردمی مهندسان حامی سعید جلیلی در رشت از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به منظور ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در این ستاد خبر داد.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در ستاد جلیلی در رشت

محمدرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تشکیل ستاد مردمی مهندسان حامی سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری در این شهر اظهار کرد: ستاد مذکور در خیابان ضیابری مقابل آموزش و پرورش تشکیل شده است.

وی برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ را از برنامه‌های ستاد مردمی جلیلی در رشت عنوان کرد و افزود: نادر نورمحمدی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) از ساعت 16 تا 22 دوشنبه هفته جاری آماده پاسخگویی به پرسش‌های گروه‌های مختلف و مردم است.

محجوب با بیان اینکه گروهی از دانشجویان جلیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) را همراهی می‌کنند، تصریح کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در ستاد جلیلی است.

به گزارش فارس، ستاد مردمی مهندسان حامی سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی رئیس ستاد جلیلی در استان و سید علی آقازاده عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان 10 خرداد جاری افتتاح شد.

انتهای پیام/84001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول