اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جبهه پایداری صورت گرفت

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی حامیان جلیلی در کاشان

نخستین نشست هم‌اندیشی حامیان سعید جلیلی نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در کاشان برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی حامیان جلیلی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، یکی از اعضای شورای مرکزی ستاد دکتر جلیلی در این شهرستان در این نشست مهمترین شعار این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را «مقاومت رمز پیشرفت» و مهمترین سیاست خارجی وی را «تهدیدزدایی» عنوان کرد.

حجت‌الاسلام مهدی مظاهری با اشاره به تفاوت تنش‌زدایی با تهدیدزدایی بیان داشت: آنچه که در زمان دولت اصلاحات رسم شد و برخی نامزدهای فعلی نیز با جملات تازه آن را بیان می‌کنند تنش‌زدایی است در حالی که جلیلی به دنبال حذف مزاحمت دشمن به صورت مقطعی نیست بلکه او به دنبال آن است تا از موضع قدرت تهدید دشمن را بزداید.

وی با تشریح دیدار عسگر اولادی همراه با شهید عراقی با بنیانگذار جمهوری اسلامی پس از واقعه فیضیه در سال 42 از قول وی عنوان کرد: امام راحل در این دیدار سه هدف اصلی انقلاب را به وجود آوردن ایران اسلامی، بیداری اسلامی و دادن پرچم آن به صاحب اصلی ذکر کردند که این نشانه‌ها و معیارها در جلیلی دیده می‌شود.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری را از جمله معیارهای انتخاب اصلح دانست و ابراز داشت: معظم‌له همت بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت انقلاب، ایستادگی و پوشیدن زره توکل و یاد خدا را از ویژگی نامزد اصلح می‌دانند و جلیلی کسی است که کلید پیشرفت را مقاومت می‌داند نه سازش، به گونه‌ای که در هر زمینه‌ای که سخن می‌گوید یک واژه آن مقاومت است.

معاون امور مبلغان در کاشان نظر و اعتراف دشمن را از دیگر معیارهای شناخت نامزد اصلح ذکر و خاطرنشان کرد: بر اساس سخنان و تیترهای جراید غربی، دشمن از میان نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست ‌جمهوری نزدیکترین تفکر به رهبر ایران را تفکر جلیلی می‌داند.

به گفته وی بر اساس گفته امام راحل تحسین دشمن به معنای اشتباه بودن عمل ما است لذا باید کسی انتخاب شود که دشمن را مأیوس‌تر و متضررتر کند.

وی مدیر اجرایی-انقلابی مؤید را نیاز انقلاب و مردم دانست و یادآور شد: تنها سابقه اجرایی موفق کافی نیست چراکه چه بسیاری از این مدیران موفق که جامعه را به سمت و سوی آمریکا و جامعه غربی می‌کشانند.

نخستین نشست هم‌اندیشی حامیان جلیلی در کاشان به همت جبهه پایداری این شهرستان در ستاد مردمی این نامزد ریاست جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام/2406/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول