اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان:

حسی در درونم می‌گوید لیگ 18 تیمی است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به احتمال 18 تیمی شدن لیگ برتر اظهار کرد: یک حسی در درونم می‌گوید لیگ 18 تیمی است.

حسی در درونم می‌گوید لیگ 18 تیمی است

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس فارس همدان درباره شکست مس سرچشمه و صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار حساس و نفس‌گیری بود و مسی‌ها با تمام توان و استفاده از تمام امتیازهای میزبانی آمده بودند تا ما را شکست دهند.

وی تأکید کرد: با خواست خدا در دقیقه 93 گل زدیم تا از حذف شدن نجات پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره حرکت جوانمردانه بازیکنان پاس در پایان بازی برابر مس سرچشمه به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: از مجتبی شیری تشکر می‌کنم که در لحظه‌ای که می‌خواست کاپ سومی لیگ دسته اول را به ما بدهد بازوبند کاپیتانی را به سیدمحمد علوی به خاطر پیشکسوت بودنش داد و این بازیکن هم بزرگواری کرد و به دلیل اینکه نقش مصطفی علیزاده در این تیم کم بود با کسب اجازه از بنده بازوبند را به وی اعطا کرد.

وی ادامه داد: علیزاده 90 دقیقه کنار بنده برای موفقیت پاس قرآن خواند و از ته دل گریه کرد و در نهایت جام توسط این بازیکن بومی همدان به بالا برده شد تا بار دیگر ثابت شود این تیم، تیمی دلی است نه پولی.

رمضانی با اشاره به بازی برابر ذوب آهن اصفهان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: بازی رفت در اصفهان است که ‌می‌توانیم با ارائه یک بازی بسته از این شهر نتیجه گرفته و در بازی برگشت در همدان جشن صعود بگیریم.

وی تأکید کرد: بنده مطمئن هستم اگر خدا بخواهد و این قسمت و روزی مردم همدان باشد این تیم دوباره به لیگ برتر صعود خواهد کرد و ما بدهی خود را به لیگ برتر تسویه خواهیم کرد.

مدیرعامل پاس همدان در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره مطلب سایت رسمی باشگاه پاس «وَمَکَرُواْ وَ مَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین»، گفت: در همه جا نشسته بودند که من زمین بخورم اما مکرشان به خودشان بازگشت و خدا بهترین مکرکنندگان است.

وی تصریح کرد: در این یک سالی که به عنوان مدیرعامل در تیم پاس فعالیت می‌کنم پاکی را در همدان معنا کردم اما متأسفانه یک عده در این شهر به دنبال منافع شخصی خود هستند و در صورت صعود پاس به لیگ برتر آن کسی که آرزوی مدیرعاملی این را دارد بنده دو دستی آن را به وی تقدیم خواهم کرد.

رمضانی درباره اینکه آیا بازی پلی‌آف لیگ برتر تک‌بازی و در زمین بی‌طرف برگزار می‌شد بهتر بود یا خیر؟ گفت: عقیده شخصی بنده تک‌بازی بود برای اینکه تمرکز و قوای ما برای یک بازی متمرکز می‌شد اما فدراسیون با این موضوع موافقت نکرد و ما هم تابع قانون بوده، هستیم و خواهیم بود.

وی با اشاره به احتمال 18 تیمی شدن لیگ برتر اظهار کرد: یک حسی در درونم می‌گوید لیگ 18 تیمی است.

انتهای پیام/89018/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول