اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی رفت پلی‌آف

پاس به دنبال شکست سرچشمه مس

امروز در یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز و در بازی رفت پلی‌آف لیگ دسته اول تیم فوتبال پاس همدان به مصاف مس سرچشمه می‌رود.

پاس به دنبال شکست سرچشمه مس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال پاس همدان امروز در قالب پلی‌آف لیگ دسته اول در نخستین بازی در همدان میزبان تیم فوتبال مس سرچشمه است.

مس سرچشمه در گروه الف با 12 برد، 11 مساوی و سه باخت، 29 گل زده و 15 گل خورده با 47 امتیاز موفق شد نایب قهرمان این گروه شده و به مرحله پلی‌آف صعود کند مسی‌ها کمترین باخت و کمترین گل خورده را در این گروه از آن خود کردند.

پاس همدان نیز در گروه ب با 14 برد، سه مساوی و 9 باخت، 25 گل زده و 18 گل خورده با 45 امتیاز در رده سوم گروه ب قرار گرفتند اما بر اساس تبانی و سقوط شهرداری تبریز به لیگ دسته دوم این تیم به جای استقلال صنعتی خوزستان به پلی‌آف صعود کرد.

پاسی‌ها در این گروه با 14 برد بیشترین تعداد برد و با 18 گل خورده عملکرد بهترین خط دفاعی را در اختیار خود دارند.

تیم الوند دیگر نماینده همدان در لیگ دسته یک که با تیم مس سرچشمه در گروه الف هم گروه بود در دو بازی رفت و برگشت با این تیم به تساوی یک بر یک رسید، پاسی‌ها می‌توانند از تجربیات الوندی‌ها برای دیدار امروز به خوبی استفاده کنند و با شناخت کامل به مصاف این تیم بروند.

بعد از سقوط پاس همدان به لیگ دسته اول، همدان دیگر دیدار حساسی را در خود ندید و تقریباً بعد از دو سال هواداران و مردم همدان می‌توانند شاهد برگزاری یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در ورزشگاه شهدای قدس همدان باشند ورزشگاهی که روزی بزرگان فوتبال ایران نظیر پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای بازی با پاس به همدان به آن می‌آمدند.

قطعاً دل فوتبال‌دوستان همدانی برای دیدن چنین بازی به تپش افتاده و برای آن لحظه‌شماری می‌کنند تا دوباره شاهد قدرت‌نمایی تیم خود باشند.

داوود مهابادی سرمربی تیم مس سرچشمه از مربی‌های با هوش فوتبال ما است و تجربه بالایی در لیگ دسته اول برخوردار بوده این مربی در فصل گذشته نیز گهر دورود را راهی لیگ برتر کرده بود.

تیم‌های داود مهابادی از تاکتیک و برنامه خوبی در زمین مسابقه برخوردار هستند و قطعاً پاسی‌ها مصاف راحتی برابر این تیم نخواهند داشت.

هدف اول مس در همدان کسب نتیجه مساوی است و با ارائه یک بازی بسته و استفاده از ضد حملات قصد گرفتن حداقل نتیجه را در همدان خواهند داشت چون بازی برگشت را این تیم در ورزشگاه خود برگزار می‌کند.

پاس باید با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساس و استفاده از تک تک موقعیت‌های خود چیزی که در طول فصل به حسرت هواداران تبدیل شده بود کار مس را در همدان یکسره کند.

این تیم با تحت فشار قرار دادن مس در 15 دقیقه اول و زدن گل می‌تواند شیرازه تیم سرچشمه را به هم بریزد.

حضور بازیکنان با تجربه پاس در این بازی برگ برنده‌ای برای این تیم خواهد بود بازیکنانی نظیر سید محمد علوی، مجتبی شیری، اویس کردجهان و مقداد قباخلو همچنین بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای نظیر مرتضی تبریزی، مصطفی یوسف علیزاده، امیر گداری و مهرداد رضایی در بازی فردا می‌تواند جواز صعود پاس را به دور بعد امضا کند.

سکانس دوم این بازی هواداران و مردم همدان هستند که روز سختی را برای مسی‌ها رقم خواهند زد و تا دقیقه 90 با تشویق تیم پاس انگیزه و روحیه‌ای مضاعف به بازیکنان خواهند داد امروز ورزشگاه قدس همدان یک‌دست سبز است و جای هیچ سوزن انداختنی نخواهد بود از پیر و جوان برای تشویق این تیم به ورزشگاه خواهند آمد.

گفتنی است؛ دیدار رفت پاس همدان و مس سرچشمه امروز یکشنبه پنجم خرداد ساعت 17 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود تماشای این بازی برای هواداران رایگان است.

همچنین دیدار برگشت این دو تیم روز پنج‌شنبه مورخ نهم خرداد ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می‌شود.

تیم برتر این دو بازی باید با تیم چهاردهم لیگ برتر یعنی ذوب‌ آهن اصفهان دو بازی رفت و برگشت دیدار داشته باشد تا تکلیف نیم‌سهمیه باقیمانده لیگ دسته اول مشخص شود.

==================

گزارش از محمدرضا بهرامی‌صفت

==================

انتهای پیام/89018/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول