اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال پاس همدان:

با شناخت در برابر مس قرار گرفتیم

مربی تیم پاس همدان گفت: بازی دو تیم بازی بسیار حساس و سرنوشت‌سازی بود که ما با شناختی که از مس سرچشمه داشتیم موفق شدیم در نهایت با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهیم.

با شناخت در برابر مس قرار گرفتیم

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به برد در برابر مس سرچشمه اظهار داشت: در تمرینات طول هفته به خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم رفتیم.

وی افزود: سه فیلم بازی‌های مس سرچشمه را در طول هفته تماشا کرده و آنالیز دقیقی از نحوه بازی این تیم و سبک بازی تک تک بازیکنان مس داشتیم.

مربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه بازیکنان پاس عملکرد خوبی داشتند بیان کرد: بازیکنان پاس گفته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه به خوبی انجام دادند و موفق شدند در نهایت با پیروزی بازی را پشت سر بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: نیمه اول نیز نقاط قوت این تیم را شناسایی کردیم و در نیمه دوم این نقاط را از کار انداختیم، سمت راست این تیم در نیمه اول ما را اذیت کرد اما شما دیدید در نیمه دوم این گونه نبود ضمن اینکه با شناخت نقاط ضعف در نیمه دوم ضربه لازم را به این تیم زدیم.

خورشیدی با بیان اینکه شناخت ما برای بازی برگشت بیشتر شده به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: وضعیت فیزیکی بازیکنان ما در بازی برگشت بهتر خواهد شد چون ما یک ماه بود که تمرین نکرده بودیم بر خلاف بازیکنان مس که یک ماه تمرین داشته و خود را آماده بازی پلی‌آف کرده بودند.

وی با اشاره به حضور گسترده هواداران ابراز کرد: یکی از دلایل موفقیت ما در بازی برابر مس سرچشمه هواداران بودند که تا ثانیه‌های پایانی دست از تشویق بر نداشتند و من دست همه این عزیزان را می‌بوسم که ما را در این بازی تنها نگذاشتند.

خورشیدی درباره تعویض لفته حمیدی در دو بار متوالی اذعان کرد: تعویض تاکتیکی و تنها برای حفظ نتیجه بود.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در بازی رفت پلی‌آف لیگ دسته اول در ورزشگاه شهدای قدس همدان با نتیجه دو بر یک از سد تیم مس سرچشمه عبور کرد.

بازی برگشت این دو تیم پنجشنبه نهم خرداد در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می‌شود که برنده نهایی این دیدار باید برای رسیدن به لیگ برتر در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیم اصفهانی ذوب آهن برود.

انتهای پیام/89018/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول