اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان:

مسئولان پاسخگوی مشکلات مالی تیم باشند/ آنها دوست ندارند پاس لیگ برتری شود

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به مشکلات مالی تیم گفت: مسئولان همدان فقط وعده و وعید می‌دهند این‌ها دوست ندارند پاس به لیگ برتر صعود کند و خودشان باید جواب مردم فهیم همدان را بدهند.

مسئولان پاسخگوی مشکلات مالی تیم باشند/ آنها دوست ندارند پاس لیگ برتری شود

مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد برابر مس سرچشمه اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود بازی‌های پلی‌آف همیشه حکم مرگ و زندگی را دارند.

وی افزود: مهم این بود که بازی را ببریم که بردیم ولی با توجه به اینکه یک گل از تیم فوتبال مس سرچشمه دریافت کردیم کمی کارمان سخت شد.

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به مشکلات مالی این تیم بیان کرد: از ابتدای فصل تنها به ما وعده و وعید می‌دهند بازیکنان ما تنها بین 20 تا 30 درصد قراردادهای خود را گرفته‌اند. خود این مسئولان باید جواب مردم همدان را بدهند این‌ها می‌خواهند با وعده و وعید دادن، پاس به لیگ برتر صعود نکند.

شیری درباره اینکه گفته می‌شود در بازی برگشت بازیکنان دست به اعتصاب خواهند زد به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: از اول فصل به ما تنها فشار آورده‌اند این بازیکنان خانواده دارند باید هم عصبانی شوند و مسئولان باید بیشتر از این‌ها از این صحبت‌ها بشنوند. فعلاً چیزی مشخص نیست، بازی پنجشنبه است و همه چیز تا روز بازی برگشت مشخص می‌شود.

تیم فوتبال پاس همدان در بازی رفت پلی‌آف لیگ دسته اول در ورزشگاه شهدای قدس همدان با نتیجه دو بر یک از سد تیم مس سرچشمه عبور کرد.

بازی برگشت این دو تیم پنجشنبه نهم خرداد در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می‌شود که برنده نهایی این دیدار باید برای رسیدن به لیگ برتر در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیم اصفهانی ذوب آهن برود.

انتهای پیام/89018/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول