اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه عشایری کشور:

عشایر بازوی توانمند اقتصاد مقاومتی است

رئیس بسیج جامعه عشایری کشور گفت: عشایر ما با تولیدات متنوع و قابل اتکا در حقیقت بازوی توانمند اقتصاد مقاومتی کشور است که امروز فتح در این حوزه اولویت اصلی است.

عشایر بازوی توانمند اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار مهدی جمشیدی عصر امروز در همایش بزرگ سران و قبایل ایلات و عشایر منطقه مغان در اصلاندوز اظهار داشت: یکی از چالش‌ها و خلأهای کشور در حوزه اقتصادی بی‌توجهی به عرصه تولید جامعه عشایری و روستایی است که اگر این ظرفیت‌ها احیا شود، قادر خواهیم بود کشور را از تنگناها و مشکلات بی‌شمار نجات دهیم.

وی با یادآوری اینکه حمایت از تولید آن هم تولیدات جامعه روستایی و عشایری دارای جایگاه و نقش اساسی است، ادامه داد: عشایر ما امروز با تمام توان در عرصه اقتصادی و تولیدی حضور پیدا کرده و حاضر هستند با احیای بخش عظیمی از قدرت و توانمندی اقتصادی خود صحنه تحولی عظیم و قابل اتکا را رقم بزنند.

جمشیدی، عشایر را دارای بارزه و شاخصه غیرتمندی، پرتلاش بودن و برجستگی حضور آگاهانه در صحنه توصیف کرد و ابراز داشت: عشایر ما امسال علاوه بر خلق حماسه اقتصادی در خلق حماسه سیاسی نیز مدبرانه ورود پیدا کرده و 24 خرداد تودهنی بزرگی را به دشمنانی می‌زنند که احساس می‌کنند این ملت اعم از شهری، روستایی و عشایری از انقلاب و نظام اسلامی خسته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بسیج جامعه عشایری کشور با بیان اینکه در خلق حماسه سیاسی به عنوان مقدمه حماسه اقتصادی پشتوانه رأی مردم و مشارکت حداکثری آنها دفع تهدید و توطئه می‌کند، خاطرنشان کرد: همه ملت ایران با بازوان توانمند آماده هستند تا با همراهی نظام و رئیس جمهور ولایی، کشور خود را به گونه‌ای بسازند تا دیگر دستمان به سوی بیگانگان دراز نباشد و استقلال معیشتی و اقتصادی خودمان را به شکل آبرومند و عزتمند حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان ما امروز بعد از ناکامی در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی با نشانه‌گذاری روی ضعف‌ها و خلأهای اقتصادی ما به ویژه کالاهای اساسی توطئه عظیمی را به کار گرفتند تا این ملت را از هدف بزرگ خود مأیوس کنند؛ در حالی که هرگز تیر آنها به هدف نمی‌خورد.

در ادامه این همایش رئیس بسیج جامعه عشایری استان اردبیل نیز در سخنانی توانمندی جامعه عشایری استان را در بخش تولیدی و اقتصادی یادآور شد و گفت: ما امروز به همگرایی جامعه عشایری بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم و معتقدیم در سایه این همدلی و همگرایی می‌توان به نقطه تعالی دست یافت.

علی نوری افزود: جامعه عشایری ما آمادگی دارد در طرح‌های اقتصادی بسیج مشارکت همه‌جانبه داشته باشد چرا که ما امروز با احیای روحیه بسیجی می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی کشور غلبه کنیم.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول