اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال پاس همدان:

باید در هر شرایطی ذوب آهن را شکست دهیم

مربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: قبل از قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ برتر به بازیکنان پاس گفتم که اگر دو بازی رفت و برگشت هم در اصفهان باشد باید ذوب‌آهن را شکست دهیم.

باید در هر شرایطی ذوب آهن را شکست دهیم

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره بازی برگشت پلی‌آف لیگ دسته اول برابر مس سرچشمه اظهار داشت: این بازی نیز مانند تمام بازی‌های پلی‌آف از حساسیت بالا و خاصی  برخوردار بود.

وی افزود: ما به خوبی می‌دانستیم هر دقیقه که از بازی بگذرد اگر در خانه حریف گلی دریافت نکنیم تیم حریف عصبی‌تر شده و شتاب‌زده عمل خواهد کرد روی همین استراتژی سعی کردیم نیمه اول را گل نخوریم که توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال پاس همدان درباره نیمه دوم بازی بیان کرد: در نیمه دوم نیز با بازیکنان صحبت کردیم که بازی را کنترل کنند و تا دقیقه 75 به بعد تعویض‌های خود را انجام دادیم اما متاسفانه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.

وی ابراز داشت: بعد از دریافت گل بلافاصله تغییر سیستم دادیم و با سه مهاجم به دروازه مس فشار وارد کردیم.

خورشیدی ابراز داشت: توانستیم در دقایق پایانی از یکی از موقعیت‌های فراوان خود استفاده کرده و به گل برسیم.

وی با بیان اینکه روی نیمکت عملاً دست ما خالی بود، ادامه داد: علی مطوری مصدوم بود، مرتضی تبریزی نیز به دلیل محرومیت با ما به سرچشمه نیامده بود، مهرزاد رضایی نیز شب قبل از بازی گفت که من به هیچ وجه نمی‌توانم در ترکیب اصلی بازی کنم و ما فقط مقداد قباخلو را داشتیم که این بازیکن نیز مصدومیت شدیدی داشت و پایش ورم کرده بود ولی با زحمات دکتر تیم این بازیکن رسید.

مربی تیم فوتبال پاس همدان ابراز داشت: تنها بازیکنی که ما در نیمکت داشتیم لفته حمیدی بود که پس از دریافت گل توانستیم این بازیکن را به زمین بفرستیم و حمید فتحی را نیز از خط دفاعی جدا کردیم و به جلو فرستادیم.

وی گفت: خوشبختانه بر روی خط کرنر امیر گداری صاحب توپ شد و سانت کرد که لفته حمیدی با یک پرش زیبا گل سرنوشت‌ساز پاس را به ثمر رساند.

خورشیدی با بیان اینکه اول و آخر همه کارها دست خداست به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ما در دو بازی رفت و برگشت اول عقب افتادیم، همین که بتوانیم نتیجه را تغییر دهیم و از یک بازی باخته پیروزی بسازیم نشان از عملکرد مثبت تیم پاس دارد.

وی ابراز داشت: ما همه یک تیم بودیم که با تلاش هم این اتفاق خوب رقم خورد.

مربی تیم فوتبال پاس همدان درباره سرنوشت خود در پاس اظهار کرد: اگر امید طیری توسط کمیته استیناف بخشیده شود تیم را به ایشان تحویل می‌دهم و می‌روم دنبال زندگی خودم؛ اما اگر هم قرار شد بنده در این تیم فعالیت کنم با تمام تلاش خود کاری می‌کنم پاس در بازی رفت و برگشت با ذوب‌آهن نتیجه بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پاس گفت: مطمئن هستم هیچ تیمی در لیگ یک از ما کمتر پول نگرفته حتی تیمی که ضعیف‌ترین تیم از لحاظ مالی بوده از ما بیشتر پول گرفته است.

خورشیدی با بیان اینکه ما در حال حاضر نزدیک به 20 تا 30 درصد پول گرفته‌ایم، تأکید کرد: بازیکنان ما شرافت و غیرت را در فوتبال معنی کردند، چون همه می‌دانند با 30 درصد پول گرفتن نمی‌شود تیم را به این مرحله رساند.

وی با بیان اینکه بعضی وقت‌ها بنده از نگاه کردن به این بازیکنان خجالت می‌کشیدم ابراز کرد: بدن بازیکن که ماشین نیست! این‌ها انسان هستند بعد از یک ماه از پایان لیگ که برگشتند هر فشاری که ما در تمرین‌ها به این بازیکنان آوردیم تحمل کردند اما امیدوارم در نهایت بتوانیم دل مردم همدان را شاد کنند.

مربی تیم فوتبال پاس همدان درباره انجام قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ برتر با ذوب‌آهن که بازی رفت آن در اصفهان برگزار می‌شود بیان داشت: اگر بازی اول در کره ماه باشد و بازی دوم در کره زمین باشد ما باید حتماً ببریم چون ما محکوم به این هستیم که در این دو بازی امتیاز لازم را بگیرم و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنیم.

وی تأکید کرد: هر دو بازی هم در اصفهان باشد ما باید برویم نتیجه بگیریم چون این فرصتی است که خدا به ما داده و نباید به راحتی از آن عبور کنیم.

خورشیدی افزود: بنده از همه مردم همدان می‌خواهم که بسیج شوند تا این تیم به لیگ برتر صعود کند برای موفقیت پاس باید همه اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/89018/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول