اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تشریح کرد

آخرین وضعیت قطار شهری تبریز/ سوت قطار در تیر ماه 92

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در صورت خرید واگن، فاز اول تا ایستگاه شماره 6 (مسیر ائل‌گلی تا دانشگاه تبریز) تا پایان تیرماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

آخرین وضعیت قطار شهری تبریز/ سوت قطار در تیر ماه 92

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار استان تا پایان سال 1391، حدود 67.5 درصد بوده است.

وی به آخرین وضعیت قطار شهری تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: خط یک قطار شهری تبریز، به طول 17.2 کیلومتر شامل 18 ایستگاه، که مسافت ائل‌گلی تا کوی لاله را شامل می‌شود، دارای پیشرفت فیزیکی 55 درصدی است.

اشرف‌نیا افزود: دو فاز اول و دوم مسیر یک که شامل ائل‌گلی تا میدان ساعت است، در قالب طرح مهر ماندگار به تصویب رسیده و در حال حاضر دارای پیشرفت 78.1 درصدی است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: در صورت خرید واگن، فاز اول تا ایستگاه شماره 6 (مسیر ائل‌گلی تا دانشگاه تبریز) تا پایان تیرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشرف‌نیا ادامه داد: خط شماره 2 قطار شهری تبریز، به طول 20 کیلومتر شامل 20 ایستگاه از دانشگاه آزاد تبریز تا قراملک، 4 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: خط شماره 3 قطار شهری تبریز، به طول 12.2 کیلومتر شامل 15 ایستگاه در دست مطالعه است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که طرح‌های مهر ماندگار در این استان شامل 62 طرح مهم و تاثیرگذار است، گفت: در پایان سال 1390 متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها، برابر 56.41 درصد بوده و این رقم در پایان سال 1391 به 67.53 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول