اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین آزمون ادواری سال 92 صورت گرفت

سنجش مهارت بیش از یک هزار و 400 نفر در 84 حرفه آموزشی

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان از برگزاری سنجش مهارت با حضور بک هزار و 490 نفر در 84 حرفه آموزشی خبر داد.

سنجش مهارت بیش از یک هزار و 400 نفر در 84 حرفه آموزشی

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نخستین مرحله آزمون ادواری امسال ویژه متقاضیان کسب گواهینامه مهارت در رشته‌های مختلف همزمان با سراسر کشور در حرفه‌های مختلف خدماتی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگ و هنر در استان همدان برگزار شد.

وی گفت: این دوره با حضور یک هزار و 490 نفر داوطلب در سطح استان برگزار شد و از کل مجموع شرکت‌کنندگان تعداد یک هزار و 255 نفر مرد و 235 نفر زن بودند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: مرحله کتبی نخستین دوره آزمون ادواری سال 1392 در 29 حرفه همسان و 55 حرفه غیر همسان برگزار شد.

وی ادامه داد: داوطلبان باید توجه داشته باشند آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 آزمون کتبی مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

باقری ابراز داشت: اعلام نتایج این آزمون روز سه‌شنبه بیست و یکم خرداد ماه از طریق سایت www.advari.irantvto.ir خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین قبول‌شدگان در آزمون کتبی باید برای اطلاع از برنامه‌های آزمون عملی به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در خصوص شرایط دریافت گواهینامه مهارت بیان داشت: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 از طریق فرمول70 ≤ (نمره آزمون کتبی × 25%) + (نمره آزمون عملی × 75%) است.

انتهای پیام/89002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول