اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ستاد مرکزی دکتر ولایتی در استان بوشهر بیان کرد

اعتمادسازی نخستین دیدگاه ولایتی

نماینده ستاد مرکزی دکتر ولایتی در استان بوشهر گفت: نخستین دیدگاه اعتمادسازی است و دکتر ولایتی معتقد است که اعتمادسازی بین مردم و ملت باید بازگردانده شود، چون می‌داند نگرانی‌هایی بین دولت و ملت وجود دارد.

اعتمادسازی نخستین دیدگاه ولایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامشاه زیارتی ظهر امروز در جمع مردم دشتی اظهار داشت: برای تحقق آرمان‌های امام و شهدا و برای اینکه دل رهبر معظم انقلاب خون نشود، باید شاخص‌ها را تشخیص دهیم.

زیارتی به دیدگاه‌های دکتر ولایتی اشاره کرد و افزود: نخستین دیدگاه اعتمادسازی است و دکتر ولایتی معتقد است که اعتمادسازی بین مردم و ملت باید بازگردانده شود، چون می‌داند نگرانی‌هایی بین دولت و ملت وجود دارد.

وی ادامه داد: در مورد صنایع معتقد است که باید فرصتی شش ماهه به صنایعی که تعطیل شده‌اند، داده شود تا به چرخه تولید برگردند.

زیارتی اضافه کرد: ولایتی معتقد است که اقتصاد ما به جای اینکه توزیع محور باشد باید تولید محور باشد و دو اصل اقتصاد و تولید را جزو دو محور اصلی خود قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه دکتر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و آشنایی کامل با سیاست‌های کلان کشور دارند، اضافه کرد: وی معتقد است از کشورهای همسایه که گاز دارند، واردات گاز را انجام دهیم و به کشورهایی که گاز ندارند، صادر کنیم.

زیارتی ادامه داد: کشور تاجیکستان دارای الکتریسیته قوی است که ما می‌توانیم برق را وارد و به کشور عراق که مشکل دارد، برق صادر کنیم.

وی با اشاره به توقف ارزهای کشورمان در هند، چین و ژاپن یادآور شد: به دلیل تحریم‌ها نتوانسته‌ایم طلب‌های خود را به کشور بازگردانیم.

زیارتی گفت: چنانچه بتوانیم رابطه خارجی را از رکود خارج کنیم، می‌توانیم ارزهای حاصل فروش نفت را به کشور بازگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی دارای علم، آگاهی و بصیرت هستند و امام (ره) فرمود ملت ما از ملت زمان پیغمبر هم بهتر هستند.

زیارتی افزود: بستر بستر گناه است و انتخابات بستری ست برای گناه و معصیت، باید خیلی دقت کنیم و مواظب باشیم گناهی مرتکب نشویم.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول