اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در آذربایجان‌شرقی:

ولایتی تا آخر در صحنه می‌ماند/ حمایت اکثر نمایندگان تبریز از ولایتی

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در آذربایجان‌شرقی گفت: دکتر ولایتی چندین بار در سخنرانی‌های خود تاکید کرده است تا آخر انتخابات در صحنه خواهد ماند.

ولایتی تا آخر در صحنه می‌ماند/ حمایت اکثر نمایندگان تبریز از ولایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس دانش‌آموز در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه در تبریز به تبیین فعالیت‌های ستاد انتخاباتی در استان پرداخت.

وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است که با هر چه در توان دارد ملت ایران را از شرکت در انتخابات منصرف کند ولی مردم ایران در تمام برهه‌های حساس ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و در راستای استقلال همه جانبه خود و نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان تلاش می‌کنند.

ولایتی افزود: ملت شریف ایران با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح حماسه سیاسی بی‌نظیری خلق می‌کنند.

دانش‌آموز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان شهر تبریز در مجلس از دکتر ولایتی حمایت می‌کنند، تصریح کرد: علاوه بر حمایت‌های خودجوش مردمی، اکثر نمایندگان شهر تبریز در مجلس نیز به صورت ویژه با هواداران خود از دکتر ولایتی حمایت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به میزان ستادهای دکتر ولایتی در استان اعلام کرد: بیش از 30 کمیته تخصصی در استان در 12 ستاد به فعالیت می‌پردازند و علاوه بر این میزان 21 ستاد نیز در مراکز شهرستان ها فعال هستند.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در آذربایجانشرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ستادهای انتخاباتی آقایان پورمحمدی و منوچهر متکی پس از اعلام نظرات قطعی شورای نگهبان در خصوص صلاحیت کاندیداها به تبلیغات دکتر ولایتی می‌پردازند.

دانش‌آموز خاطر نشان کرد: ولایتی می‌تواند سکاندار کشتی بحران‌زده ایران اسلامی باشد و امیدواریم با انتخاب وی شاهد  بازگشت نشاط و امید در بین مردم باشیم.

وی با بیان اینکه اگر این حماسه با حضور حداکثری مردم باشد، با پیروزی همراه است؛ افزود: باید تلاش کنیم تا حماسه سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری است را رقم بزنیم.

دانش‌آموز با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 باید دولت کاردان و تابع ولایت فقیه انتخاب شود خاطرنشان کرد: در سالی که با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده باید یکایک افراد جامعه در مسیر تحقق آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد:‌ پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی نیازمند کارهای حماسی است و کار حماسی جامع‌تر از یک کار جهادی است.

دانش‌آموز افزود: حماسه به معنی تدبیر امور است و لذا این مردم هستند که می‌توانند به حماسه سیاسی جامعه عمل بپوشانند که گام اول این کار انتخاب یک دولت مدبر و مقتدر توسط مردم است.

وی  گفت: مطابق نامگذاری مقام معظم رهبری، حماسه سیاسی در مقدمه نامگذاری آمده و پس از آن حماسه اقتصادی قرار دارد که این دو مقوله نشان دهنده راهبرد پیشرفت کشور است.

دانش‌آموز بیان کرد: گام اول حماسه سیاسی با انتخاب یک دولت مدبر، مقتدر، هوشمند و آشنا به مسائل زمان چه در داخل کشور و چه در عرصه‌های بین‌المللی محقق می‌شود.

رئیس ستاد ولایتی در آذربایجان شرقی ادامه داد: هر فرد می‌تواند در این مسئله کارگشا باشد و به نوعی می‌توان گفت برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و روی کار آمدن دولت کاردان و تابع ولایت فقیه باید احساس مسئولیت و تکلیف کنیم.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول