اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

حمایت جامعه اسلامی کارمندان ایلام از ولایتی

جامعه اسلامی کارمندان ایلام با صدور بیانیه‌ای از حمایت از ولایتی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

حمایت جامعه اسلامی کارمندان ایلام از ولایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری بارها در راستای انتخابات و اینکه نامزدهای ریاست جمهوری باید وابسته و دلبسته نظام و قانون اساسی باشند و بخواهند قانون اساسی را اجرا کنند، تذکرات فراوانی فرموده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: در آستانه‌ حساس‌ترین زمان «انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری» قرار گرفته‌ایم و حضور پرشور و انقلابی آحاد مختلف مردم در انتخابات، چشم دشمنان کوردل جمهوری اسلامی و نظام مقدس را کورتر خواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: ملت ولایتمدار ایران همواره در تمامی صحنه‌های مختلف یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بار دیگر و در حماسه‌ای دیگر ثابت خواهند کرد که اصلح‌ترین را انتخاب می‌کنند و دشمنان نیز بدانند که دموکراسی بر جامعه‌ ایران همچنان حاکم است و به گفته امام راحل میزان رأی ملت است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام با توجه به بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور که در آن به ویژگی‌های علی‌اکبر ولایتی اشاره شده است با قاطعیت از نامزدی ایشان برای احراز پست ریاست‌جمهوری حمایت می‌کند.

انتهای پیام/2246/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول