اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در کردستان:

اخلاق‌مداری از اولویت‌های ستاد ولایتی در کردستان است

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم در کردستان گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی یکی از اولویت‌های مهم ستادهای وی در استان است.

اخلاق‌مداری از اولویت‌های ستاد ولایتی در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عباس حسین‌پناهی در جمع مسئولان کمیته‌های مختلف تبلیغات ستاد انتخاباتی ولایتی در کردستان اظهار کرد:‌ از آن جایی که ولایتی با اعتقاد پا به عرصه انتخابات گذاشته است لذا هواداران وی نیز بر اساس اعتقاد به مبانی اسلامی و در راستای تحقق آرمان‌های نظام ولایتی را حمایت می‌کنند.

به گفته رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی، این کاندیدای ریاست جمهوری از محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است لذا همین مؤلفه زمینه پیروزی وی در انتخابات را رقم می‌زند.

حسین‌پناهی اضافه کرد: ویژگی‌های دکتر ولایتی از جمله توانایی در زمینه دیپلماسی خارجی، اقتصادی، سیاست و اجتماع موجب شده است که بیشتر گروه‌ها به سمت وی می‌آیند.

وی همچنین تصریح کرد: ایجاد زمینه‌ای برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یکی دیگر از برنامه‌هایی است که توسط ستادهای ولایتی در استان کردستان دنبال می‌شود.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان یادآور شد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24 خردادماه جاری حماسه سیاسی رقم می‌خورد و علاوه بر آن نیز کاندیدای اصلح به عنوان رئیس‌جمهوری آینده انتخاب می‌شود که در این میان شانس ولایتی با توجه به برخورداری وی از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح بیشتر است.

حسین‌پناهی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد انتخاباتی ولایتی، از فعال بودن کمیته‌های اصناف و بازاریان، روحانیون، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، فرهنگیان، جامعه زنان و دیگر کمیته‌ها خبر داد و گفت: این کمیته علاوه بر بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کاندیدای خود را بر اساس واقعیت‌ها به اقشار مختلف مردم معرفی می‌کنند.

وی در پایان به مسئولان و اعضای کمیته‌ها توصیه کرد از آنجایی که ما با اعتقاد راسخ به این میدان آمده‌ایم لذا اخلاق‌مدار هستیم و جز معرفی کاندیدای خود بر اساس آنچه واقعیت است، دیگران را تخریب نخواهیم کرد چرا که مردم با بصیرتی که دارند خود اصلح‌ترین و کارآمدترین کاندیدا را تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/79001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول