اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بهمئی خبر داد

کمک 200 میلیون تومانی معشیتی به مددجویان بهمئی

رئیس کمیته امداد بهمئی از کمک 200 میلیون تومانی معشیتی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

کمک 200 میلیون تومانی معشیتی به مددجویان بهمئی

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: کمک معیشت پرداختی به خانواده‌های مددجویان زیر پوشش به صورت ماهیانه و جهت رفع نیازهای ضروری به حساب سرپرست خانواده‌ها واریز می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نه هزار و 609 نفر در قالب دو هزار و 214 خانوار در طرح شهید رجایی و مددجویی زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهمئی قرار دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بهمئی افزود: در همین راستا در دو ماهه اول سال‌جاری مبلغ دو میلیارد و 133 میلیون ریال به حساب خانوارهای مددجوی تحت حمایت واریز شد.

وی از پرداخت 11 میلیون و 727 هزار ریال اجاره مسکن به مددجویان اجاره‌نشین خبر داد و گفت: همچنین در حوزه‌های مختلف درمانی، اشتغال، فرهنگی، معافیت سربازی، کمک هزینه تهیه جهیزیه، عمرانی و ... به مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال گذشته کمک و خدمات‌رسانی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بهمئی تلاش در راستای توانمندسازی خانواده‌های مددجو را مهم‌ترین اولویت و هدف این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد اشتغال و تبدیل فرهنگ مستمری‌بگیری خانواده‌های مددجویان به فرهنگ کار و تلاش از جمله اقدامات این نهاد مقدس به منظور توانمندسازی جامعه هدف در این نهاد است.

انتهای پیام/82009/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول