اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

فولاد هرمزگان رکورد تولید آهن اسفنجی و تختال را در کارنامه افتخارات خود ثبت کرد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: متخصصان سخت کوش و متعهد شرکت فولاد هرمزگان پس از رکوردشکنی در ماه‌های اول سال‌جاری برای دومین ماه رکورد تولید آهن اسفنجی و تختال را در کارنامه افتخارات خود ثبت کردند.

فولاد هرمزگان رکورد تولید آهن اسفنجی و تختال را در کارنامه افتخارات خود ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی آقاجانی ظهر امروز در جمع کارکنان این مجتمع گفت: کارکنان و متخصصان فولاد هرمزگان طی سال‌جاری که به فرموده مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته، توانسته‌اند توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تولید با کسب رکوردهای موفقیت‌آمیز نشان دهند.

وی افزود: این شرکت موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهیانه 80 هزار و 869 تن تختال شد که نسبت به مدت مشابه 92,6 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: کارخانه احیای مستقیم این شرکت نیز طی اردیبهشت‌ماه موفق به ثبت رکورد تولید 132 هزار و 477 تن آهن اسفنجی شد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش تولید دارد.

آقاجانی ثبت رکورد 35 عدد ذوب ریخته‌گری شده را نیز از جمله رکوردها عنوان کرد.

وی علاوه بر همت و تلاش و افزایش تجربه، بهبود تأمین مواد اولیه و قطعات یدکی و نیز کاهش توقفات اضطراری را از جمله عوامل کسب رکوردهای فوق عنوان کرد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار داشت: فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور طی سال‌جاری به طور مداوم و برنامه‌ریزی شده تولید محصول خود را با رعایت تمام استانداردهای لازم افزایش داده و روانه بازار کرده تا به نیاز بازار پاسخ دهد.

وی ادامه داد: تولید در این مجتمع با تأمین مواد اولیه و انرژی مورد نیاز با قدرت ادامه داشته و توزیع محصول استراتژیک شرکت متناسب با نیاز بازار مصرف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/88007/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول