اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 خرداد ماه سال جاری

انیمیشن «امام مهربان ما» در شبکه پویا به روی آنتن می‌رود

تهیه‌کننده انیمیشن «امام مهربان ما» گفت: این انیمیشن سه شنبه 14 خرداد ساعت 17و 28 دقیقه از شبکه پویا پخش می‌شود.

انیمیشن «امام مهربان ما» در شبکه پویا به روی آنتن می‌رود

مریم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این انیمیشن 15 دقیقه‌ای که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) تهیه شده است در 14 خرداد ماه سال جاری برای کودکان در شبکه پویا به روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تکنیک انیمیشن «امام مهربان ما» به شیوه دو بعدی تهیه شده، تصریح کرد: این انیمیشن یکی از 6 قسمت مجموعه «امام خمینی را بهتر بشناسیم» است.

نویسنده و تهیه‌کننده بیان کرد: در این مجموعه سعی شده شخصیت امام خمینی‌(ره) با زبان کودکانه به نمایش گذاشته شود و در واقع قسمتی از مهربانی و لطافت ایشان به کودکان این عصر آموزش داده شود.

وی ادامه داد: این 6 قسمت برگرفته از خاطرات نزدیکان و دوستان امام خمینی‌(ره) است و قسمت‌ها و جزئیاتی که برای کودکان قابل فهم و درک باشد، ساخته شده است.

امامی انیمیشن «امام مهربان ما» را داستان زندگی یک زن ایتالیایی عنوان و اضافه کرد: این زن از سر ابراز علاقه گردنبند عروسی خود را تقدیم حضرت امام می‌کند و در ادامه داستان، کودکی مشتاق دیدار و زیارت امام خمینی (ره) می‌شود که در آن دیدار رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن گردنبند را به آن کودک اهدا می‌کند.

وی در مورد یکی دیگر از داستان‌های این مجموعه گفت: هدیه نام دیگری از این مجموعه است که در مورد جوراب کهنه‌ای است که توسط سرخپوستان به امام هدیه داده می‌شود.

این تهیه کننده با بیان اینکه در ساخت این انیمیشن 7 دقیقه‌ای اشرف جعفری کارگردانی آن را به عهده داشته است، بیان کرد: امین رحیم‌پور سرپرست انیماتوری این مجموعه را انجام داده است.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول