اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

افزایش تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: یک ماه نخست سال جاری تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافت.

افزایش تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی، اظهار داشت: یک ماه نخست سال جاری 139 هزار و 838 مسافر از گمرکات آذربایجان غربی وارد و 124 هزار و 703 مسافر از آن خارج شده‌اند.

وی با اشاره به آمار مسافران ورودی و خروجی از گمرکات آذربایجان غربی در یک ماه نخست سال گذشته، تصریح کرد: در این مدت گمرکات آذربایجان غربی 113 هزار و 835 مسافر ورودی و 102 هزار و 763 مسافر خروجی داشته است.

سیداحمدی از افزایش تردد مسافران ورودی و خروجی گمرکات آذربایجان غربی خبر داد و گفت: یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تردد مسافران ورودی 23 درصد افزایش و تردد مسافران خروجی 21 درصد افزایش یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: سال گذشته میانگین روزانه تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی یک هزار و 430 نفر بود در حالی که این رقم سال قبل از آن یک هزار و 171 نفر گزارش شده است.

این مسئول با اشاره به سهم پرسنلی گمرکات آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: 43 درصد از کل پرسنل گمرکات استان در گمرک بازرگان فعالیت می‌کنند.

سیداحمدی متذکر شد: گمرک ارومیه، گمرک پیرانشهر و گمرک خوی و رازی به ترتیب با سهم پرسنلی 15 درصد، 14 درصد و 12 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/61010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول