اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش 22 درصدی تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: یک ماه نخست سال جاری تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

افزایش 22 درصدی تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تردد مسافران از گمرکات آذربایجان غربی، اظهار داشت: یک ماه نخست سال جاری 264 هزار و 541 مسافر از گمرکات آذربایجان غربی تردد یافته‌اند.

وی با بیان اینکه تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: فروردین ماه سال 91 تعداد مسافران تردد یافته از گمرکات آذربایجان غربی 216 هزار و 598 نفر گزارش شد.

سیداحمدی به سهم گمرکات آذربایجان غربی از میزان تردد مسافر در یک ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: گمرک پیرانشهر با 39 درصد بیشترین و گمرک ارومیه با یک درصد کمترین میزان تردد مسافر را به خود اختصاص دادند.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: سهم گمرک پلدشت و خوی از میزان تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی در یک ماه نخست سال جاری هر یک به طور جداگانه شش درصد است.

وی به تردد 33 درصد از مسافران گمرکات آذربایجان غربی از گمرک بازرگان اشاره کرد و ابراز داشت: فروردین ماه سال جاری گمرک بازرگان پس از گمرک پیرانشهر از نظر میزان تردد مسافر در رده دوم قرار داشت.

سیداحمدی گفت: گمرک سرو در یک ماه نخست سال جاری سهم 15 درصدی از میزان تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی را کسب کرد.

انتهای پیام/61010/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول