اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش صادرات از گمرک مهاباد

ناظر گمرکات آذربایجان غربی صادرات کالا از گمرک مهاباد در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را بسیار چشم‌گیر عنوان کرد.

افزایش صادرات از گمرک مهاباد

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک ماه نخست سال جاری 12 هزار و 200 تن کالا به ارزش 5 میلیون و 394 هزار و 332 دلار از گمرک مهاباد صادر شد.

وی با اشاره به وزن و ارزش دلاری کالاهای صادر شده در یک ماه نخست سال گذشته گمرک مهاباد، خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و 962 تن کالا به ارزش 521 هزار و 633 دلار صادرات انجام شد.

سیداحمدی صادرات کالا از گمرک مهاباد در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را بسیار چشم‌گیر عنوان کرد و گفت: وزن کالاهای صادراتی از این گمرک 522 درصد و ارزش دلاری آن‌ها 934 درصد رشد یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: مجموع واردات از گمرکات آذربایجان غربی در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 24 درصد کاهش و از نظر ارزش دلاری 37 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: ارزش دلاری واردات گمرکات آذربایجان غربی در فروردین ماه سال گذشته 42 میلیون و 698 هزار و 691 دلار بود.

سیداحمدی به درآمد گمرک سردشت در یک ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: یک ماه نخست سال جاری درآمد این گمرک یک هزار و 832 میلیون ریال برآورد شد در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته 9 میلیون ریال بود.

وی ابراز داشت: افزایش درآمد گمرک سردشت در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 20 هزار و 252 درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول