اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل استاندارد استان اصفهان اعلام کرد

دستمال کاغذی با برند ronita تقلبی و غیراستاندارد است

دستمال کاغذی با برند رونیتا (‌ ronita ) فاقد مشخصات حقیقی درج شده بر روی بسته بندی و به طور کلی غیر استاندارد و جعلی است.

دستمال کاغذی با برند ronita تقلبی و غیراستاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، ‌به تازگی دستمال کاغذی با برند ronita تحت نام شرکت ایران زمین با درج علامت استاندارد ‌روی پاکت بسته‌بندی در بازار مشاهده شده که با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل استاندارد مشخص شد‌ چنین واحد تولیدی وجود خارجی ندارد و تمامی مشخصات درج شده ‌روی پاکت آن غیر واقعی و تقلبی است.

بر اساس این گزارش، استفاده از این محصولات جعلی و تقلبی بدون شک سلامتی مصرف کنندگان را مورد تهدید قرار می‌دهند و لازم است فروشندگان و مصرف کنندگان با دقت و هوشیاری از عرضه و خرید این محصول غیر استاندارد خود‌داری کنند.

به گفته مسئول روابط عمومی استاندارد استان اصفهان این گونه تخلفات در حالی صورت می‌گیرد که اداره کل استاندارد انواع ابزارهای تشویقی و تسهیلات متعدد را برای تولیدکنندگان و صاحبان کالا و خدماتی که محصولشان مشمول استاندارد اجباری است قرار داده تا هرچه سریع‌تر نسبت به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام کنند.

انتهای پیام/2301/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول