اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه کارشناسان استاندارد همدان:

جامعه کارشناسان استاندارد استان همدان تشکیل شد

رئیس جامعه کارشناسان استاندارد استان همدان گفت: جامعه کارشناسان استاندارد استان همدان تشکیل شد.

جامعه کارشناسان استاندارد استان همدان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، رضا بهراملو اظهار داشت: پس از آزمونی که در سال 90 برگزار شد 29 نفر مطابق با آیین‌نامه انتخاب کارشناسان استاندارد به عنوان کارشناسان رسمی استاندارد انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان استاندارد می‌توانند با ارائه پیشنهادات مؤثر و سازنده در برآورده کردن نیازهای جامعه و کارآفرینی پیشقدم و پیشگام باشند، افزود: لازمه ورود هدفمند و جدی کارشناسان استاندارد به مباحث مختلف این بود که این افراد ظرفیت‌های خود را در قالب یک جامعه ارائه و معرفی کنند که این امر هم‌اکنون محقق شده است.

رئیس جامعه کارشناسان استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان جزء استان‌های پیشرو در زمینه تشکیل جامعه کارشناسان استاندارد بوده است، گفت: یکی از اقداماتی که کارشناسان استاندارد در آن ورود پیدا خواهند کرد ارائه خدمات مشاوره‌ای در راستای اخذ پروانه استاندارد برای آن دسته از واحدهای تولیدی است که مشمول استاندارد اجباری هستند.

وی با بیان اینکه کارشناسان استاندارد در زمینه‌های مختلف مرتبط با استاندارد که دارای صلاحیت هستند می‌توانند فعالیت داشته باشند، گفت: جامعه کارشناسان استاندارد آمادگی خود را برای ارائه خدمات مرتبط اعلام می‌دارد و از تمام بخش‌های دولتی، خصوصی و... توقع داریم که از این خدمات بهره‌مند شوند.

بهرام‌لو اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت بالای علمی کارشناسان استاندارد در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ استاندارد و همچنین در راستای ارتقای کیفی تولیدات ملی، شاهد جهش مناسب در استان باشیم.

 انتهای پیام/89002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول