اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کردستان:

شاخصه‌های توسعه مطالعه در کردستان ارتقا می‌یابد

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کردستان به نقش مطالعه در توسعه هر جامعه‌ای اشاره کرد و گفت: شاخص‌های مطالعه در استان فرهنگی کردستان با برگزاری برنامه‌های مختلف ارتقا می‌یابد.

شاخصه‌های توسعه مطالعه در کردستان ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل احمدی ظهر امروز در نشستی مشترک با حضور کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان کردستان به نقش مطالعه در توسعه هر جامعه‌ای اشاره و اظهار کرد: متولیان کتاب و کتابخوانی باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق در راستای توسعه شاخص‌های مطالعه در استان فرهنگی کردستان گام بردارند.

وی توجه به مطالعه و علم‌آموزی را کلید پیشرفت و سعادت بشر دانست و افزود: در آیات، روایات و کلام بزرگان دین نیز همواره بر کتاب و کتابخوانی و افزایش بصیرت و آگاهی تاکید شده است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری برای آینده است و همه باید بر این اساس فعالیت کنند.

احمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد: توجه به مطالعه و ارتقای شاخص‌های کتابخوانی همواره از دغدغه‌های مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی فعالیت در کتابخانه‌های عمومی را امری مقدس عنوان کرد و گفت: فعالیت در نهادی که با هدف سعادتمندی انسان و پیشرفت جامعه گام برمی‌دارد، بسیار ارزشمند و قابل تأمل است.

احمدی ارتقای شاخص‌های مطالعه را از مهم‌ترین برنامه‌های خود در کتابخانه‌های عمومی کردستان برشمرد و تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کردستان استانی فرهنگی است و بر این اساس متولیان امر وظیفه دارند که ظرفیت‌های فرهنگی استان را ارتقا دهند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از انقلاب اسلامی به عنوان مردمی‌ترین انقلاب جهان نام برد و گفت: انقلاب اسلامی ایران عظیم‌ترین واقعه قرن بیستم بوده و امروز به عنوان الگویی جهانی در سراسر دنیا مطرح است.

به گفته وی، به برکت انقلاب اسلامی ایران نقش مردم در حکومت نهادینه و عدالت و صلح و برادری در کشور برقرار شد.

احمدی از ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین کشور منطقه نام برد و اظهار داشت: هم اکنون ایران در بسیاری از معادلات جهانی تاثیرگذار و صاحب‌نظر است و این مهم به برکت وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و حمایت مردم از این نظام الهی حاصل شده است.

وی عزت و سربلندی ایران را مرهون مقاومت مردم و رهبری امام و جانشین برحقشان مقام معظم رهبری دانست و گفت: این وظیفه ماست که در راستای اعتلای بیش از پیش این مملکت گام برداریم.

در پایان این نشست کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نظرات و پیشنهادات خود را با سرپرست جدید این اداره‌کل در میان گذاشتند.

انتهای پیام/79002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول