اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمان:

330 مددجوی کرمان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: 330 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان 14 خرداد ماه به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

330 مددجوی کرمان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد وظیفه خود می‌داند سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را به صورت ویژه برگزار کند.

وی بیان داشت: نهاد کمیته امداد به واسطه نامی که دارد، وظیفه و رسالت خود را سنگین‌تر می‌داند و به دنبال این است که در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام فعالیت جدی‌تری داشته باشد.

میرزایی عنوان کرد: سال جاری 330 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان برای حضور در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی ابراز داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام و شهدای 15 خرداد به طور همزمان در مجموعه‌های امداد استان کرمان روز 13 خرداد ماه با حضور کارکنان و خانواده‌های زیر پوشش برگزار می‌شود.

میرزایی خاطر نشان کرد: همچنین شامگاه 13 خرداد ماه با برگزاری مراسمی در دفتر مرکزی کمیته امداد استان کرمان به تبیین نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و توجه ایشان به فقرا پرداخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اولویت‌های برنامه‌ای این مجموعه در سال جاری گفت: سال جاری با مشارکت خیران و نیکوکاران امکان تشرف به مشهد مقدس را برای مددجویان و افراد بی‌بضاعتی که تاکنون به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف نشدند، فراهم کرده‌ایم.

وی ابراز داشت: در راستای توسعه شبکه‌های مردمی برای کمک به نیازمندان، مراکز نیکوکاری را در محلات پیگیری کرده‌ایم که از ظرفیت مساجد و خیران محله‌ها برای یاری نیازمندان استفاده می‌شود.

میرزایی بیان داشت: با این کار فرهنگ احسان و نیکوکاری به محلات و مساجد سپرده می‌شود و با مشارکت خیران و کمیته امداد به نیازمندان رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به صورت مستقیم از 270 هزار مددجو حمایت می‌کند، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی کنونی موجب شده تا تعداد زیادی از افراد نیز به صورت موردی از کمک‌های امداد استفاده کنند.

میرزایی با اشاره به خدمات گسترده امداد به نیازمندان تصریح کرد: هزینه‌های درمانی بسیار بالا و از عهده خانواده‌ها خارج است، لذا بخش زیادی از صدقات در این زمینه هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی را در خانواده‌های مددجوی زیر پوشش دنبال می‌کنیم، ابراز داشت: ما به دنبال این هستیم که از درآمدها بر اساس هزینه‌های ضروری استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی با حضور اساتید فن برای ارائه مسائل فرهنگی و زیربنایی خاطر نشان کرد: کمک مددجویان در اقتصاد مقاومتی افزایش تولید کشور است.

میرزایی افزود: هر نوع تولیدی می‌تواند ما را خودکفا و از وابستگی بیگانگان خارج کند، لذا ما به خانواده‌ها کمک می‌کنیم تا با تولیدات گوناگون به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی گفت: اصلاح الگوی مصرف، پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی از مواردی است که می‌تواند به اقتصاد مقاومتی کمک کند.

انتهای پیام/80017/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول