اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین عنوان کرد

جنگ جهانی سوم نقشه غرب برای دگرگونی فرهنگی جهان سوم

مدرس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: هم‌اکنون غرب جنگ جهانی سوم را برای استحاله فرهنگی و اعتقادی جهان سوم در جبهه نرم به راه انداخته است.

جنگ جهانی سوم نقشه غرب برای دگرگونی فرهنگی جهان سوم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین خاکساران در سومین مرحله از جشنواره سپاس بیان کرد: رواج فرهنگ فساد و فحشا با سرمایه‌گذاری‌های پرهزینه در کشورهای جهان سوم از سوی غرب، اقدام ناپسندی است که با رنگ و بوی علمی و متمدن عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهان امروز حجاب به سلاح مبارزاتی تبدیل شده و دیگر جنبه اعتقادی و دینی ندارد، عنوان کرد: تبلیغات منفی غرب از یک سو و گرایش جوانان غربی به پوشش اسلامی از سوی دیگر واقعیتی انکارناپذیر است.

خاکساران یادآور شد: اینکه دو دانشجوی انگلیسی جسارت به خرج می‌دهند و با حجاب وارد مکان آموزشی خود می‌شوند، نشان‌دهنده این واقعیت است که حجاب برای کسانی که می‌خواهند از حریم دین دفاع کنند، کاربرد و بازتاب جهانی دارد.

وی با بیان اینکه در جهان امروز تمام قدرت‌های طاغوتی برای از بین بردن اسلام بسیج شده‌اند، تصریح کرد: به راه انداختن جنگ نرم در دنیا و یا جنگ نظامی در کشورهای اسلامی همچون عراق و افغانستان حربه دیگری است که قصد شوم دشمنان علیه مسلمانان را آشکار می‌کند.

این مدرس دانشگاه، جهاد با نفس را جهاد اکبر و برتر از جهاد اصغر دانست که همان جهاد در راه خداست.

خاکساران گفت: توجه بانوان محجبه به پوشش اسلامی بسیار پسندیده است؛ ولی اگر آنان بتوانند نسبت به رواج این امر در بین نزدیکان خود و پس از آن در جامعه تلاش کنند، در واقع زمینه‌ساز ترویج جهاد اکبر شده‌اند.

وی تلاش مسئولان امر در این بخش را از ضروریات جامعه و موجب خشنودی اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) دانست.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول