اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

ششمین ایستگاه مطالعه مازندران در ساری افتتاح شد

ششمین ایستگاه مطالعه مازندران با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس مرکز بهداشت استان در مرکز بهداشتی درمانی شماره پنج ساری افتتاح شد.

ششمین ایستگاه مطالعه مازندران در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، ششمین ایستگاه مطالعه مازندران با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس مرکز بهداشت استان در مرکز بهداشتی درمانی شماره پنج ساری افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در آیین افتتاحیه این ایستگاه مطالعه با بیان اینکه کتاب مهم‌ترین عنصر فرهنگی است، گفت: با توجه به نوسانات تورمی در کشور کتاب در سبد خرید مردم جایگاه مناسبی ندارد و برای تشویق مردم به کتابخوانی باید کاری کرد مردم به طور رایگان به کتاب دسترسی داشته باشند.

محمد اسماعیل امامزاده تحقق این درک در جامعه را مستلزم فرا خواندن دیگران بر سر سفره غذای روح عنوان کرد و افزود: مقدمه این امر مهم می‌تواند با توزیع رایگان کتاب در اماکن عمومی در چارچوب این ایستگاه‌های مطالعه مهیا شود چراکه مردم در صف‌های انتظار مهمان کتاب می‌شوند.

وی به افتتاح پنج ایستگاه مطالعه در مرکز استان در فاز اول راه‌اندازی این ایستگاه‌ها در فرودگاه، ترمینال دولت، شهرداری، بانک صادرات شعبه میدان شهدا و استانداری اشاره کرد و ادامه داد: در فاز دوم 9 ایستگاه دیگر افتتاح می‌شود که نخستین گام آن در این مرکز بهداشت برداشته شد و ایستگاه‌های دیگر در سایر شهرستان‌های استان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت استان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این مراسم با قدردانی از این حرکت بزرگ فرهنگی گفت: مردم استان شایستگی کارهای این‌چنینی را دارند و از این طریق می‌توان مباحث آموزش بهداشتی درمانی را نیز در جامعه ترویج کرد.

محمدرضا میرزایی با اعلام آمادگی برای ایجاد این ایستگاه‌ها در دیگر مراکز بهداشتی درمانی استان پیشنهاد داد: کتاب‌هایی با موضوعات آموزش بهداشت از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای ایستگاه‌های مطالعه منتشر شود.

انتهای پیام/2296/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول