اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سفر کاری استاندار کرمانشاه به صحنه و هرسین+تصاویر

استاندار کرمانشاه در سفر کاری یک‌روزه به‌منظور بازدید و افتتاح از چندین طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی به شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه سفر کرد.

سفر کاری استاندار کرمانشاه به صحنه و هرسین+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد در سفر کاری یک‌روزه به‌منظور بازدید و افتتاح از چندین طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی شهرستان صحنه، پروژه دوبانده‌سازی محور هرسین به پلیس راه کرمانشاه، پروژه 328 واحدی مسکن مهر هرسین، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و افتتاح دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین به شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه سفر کرد.

دمیاد در این سفر کاری در شهرستان صحنه از روند اجرایی پروژه سد قشلاق و پروژه 710 واحدی مسکن مهر بازدید کرد.

دمیاد در بخش دیگر سفر کاری یک‌روزه خود با خانواده‌های معظم شهیدان صادقی و پنجعلی دیدار کرد و گفت: بر ما مسئولان وظیفه است که با پاسداری از خون شهدا، ادامه‌دهنده حقیقی راه این عزیزان باشیم.

وی الگوبرداری از سیره و مسیر شهدا را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: شهدای ایران اسلامی با صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل توانستند برای همیشه دست استکبار را از ایران اسلامی کوتاه کنند و مسیر عزت انقلاب اسلامی را از گزندهای دشمنان مصون نگه‌ دارند.

استاندار کرمانشاه در ادامه ساختمان جدید شهرداری صحنه را افتتاح کرد و از طرح توسعه بیمارستان معاون شهرستان صحنه نیز بازدید کرد.

دمیاد در این سفر کاری در شهرستان هرسین از روند اجرایی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بازدید کرد و در جریان چگونگی پیشرفت پروژه مسکن مهر قرار گرفت.

دمیاد در بخش دیگر سفر کاری یک‌روزه خود با خانواده‌های شهیدان و جانبازان دیدار کرد.

در ادامه سفر کاری یک‌روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه، ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین افتتاح شد.

 

انتهای پیام/2700/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول