اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

مردم برای دفاع از حیثیت ملی و شرف خود رأی می‌دهند

امام جمعه بیرجند گفت: همه ملت ایران در روز انتخابات به خاطر دفاع از حیثیت ملی و شرف و ناموس خود در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

مردم برای دفاع از حیثیت ملی و شرف خود رأی می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: دشمنان طمع بسته تا در روز انتخابات ریاست جمهوری جمعیت اندکی در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند ولی ملت ایران بار دیگر با حضور حداکثری و با خلق حماسه‌ای سیاسی دشمنان خود را مأیوس می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم برخلاف خواسته دشمنان در روز 24 خردادماه با حضور در پای صندوق‌های رأی جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انتخابات روز تعیین سرنوشت کشور است، افزود: همه ملت ایران در این روز که روز دفاع از حیثیت ملی و شرف و ناموس است در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

رضایی‌بیرجندی تاکید کرد: در این روز مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به انتخاب فرد اصلح افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری باید انسان‌های متدین، آگاه و با بصیرت و خدوم را انتخاب کنیم تا کشور را به سمتی پیشرفت و تعالی هدایت کنند.

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: مردم باید به دنبال انتخاب فردی باشند که زمینه پیروزی کشور را در سطح جهانی و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند.

رضایی‌بیرجندی با اشاره به 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: امام راحل همچون خورشیدی درخشید و جامعه‌ای که به سمت سقوط می‌رفت را به خودباوری رساند.

وی ادامه داد: پس از رحلت امام راحل خبرگان ملت بدون اتلاف وقت و هوشیاری کامل خلف صالح آن بزرگوار یعنی امام خامنه‌ای را به رهبری نظام اسلامی برگزیدند.

امام جمعه بیرجند همچنین به قیام تاریخی 15 خرداد اشاره کرد و گفت: در قیام 15 خرداد ایمان و اخلاص مردم بود که زمینه‌سازی تحقق انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

انتهای پیام/2248/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول