اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

مردم وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری را ارزیابی کنید

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مردم نباید گول برخی وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری را بخورند،گفت: وعده‌های نامزدها را ارزیابی کنید، ببینید این وعد‌ه‌‌ها عمل شدنی است بعد تصمیم بگیرید.

مردم وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری را ارزیابی کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: موثرترین شخصیتی که در تاریخ حیات توانست اثر عمیقی بر جای بگذارد و زمینه حیات مجدد همراه با احیای عزت از دست رفته را برای مردم به ارمغان آورد امام راحل است.

وی افزود: این فرد برجسته توانست با شناخت عمیق به صورت شایسته این کشور را سامان دهد و با حضور جدی از سال 42 در عرصه سیاسی کشور و بعد از آن با تبعیدهای متعدد توانست نظام 2 هزار و 500 ساله رژیم شاه را سرنگون و نظام بزرگ اسلامی را مستقر کند.

روحانی بیان داشت: ایام ارتحال امام، زمان مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند رهبری است چرا که این تجدید خاطره سبب می‌شود مردم و مسئولان در موقعیت مختلف سیاسی و اقتصادی، اندیشه بزرگ آن امام را آویزه گوش قرار داده و هشدارها و نگرانی‌های امام را جدی بگیرند.

امام جمعه بابل در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: دست‌های پیدای من و شما صندوق‌های رای است که بیشترین انتخاب یک فرد و سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

روحانی بیان داشت: با دقت انتخابات ریاست جمهوری را پیگیری کنید و نظرات و دیدگاه‌های نامزدها را بشنوید،گول برخی وعده‌ها و جملات آنها را نخورید، وعده‌ها را ارزیابی کنید، ببینید آیا این وعده‌ها عملی و مقدور است.

وی در ادامه با انتقاد از برخی نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از نمایندگان مازندران منافع استان را فدای منافع شهرستان حوزه فعالیت خود می‌کنند و با توجه به اینکه 9 دوره از فعالیت مجلس شورای اسلامی گذشته است اما نمایندگان هنوز به این نتیجه نرسیدند که وحدت استانی داشته باشند.

روحانی اذعان داشت: با توجه به اینکه حدود یک سال از فعالیت مجلس نهم می‌گذرد اما هنوز به رشدی نرسیدیم،شاهد هستیم برخی نمایندگان شهر محوری و شهرستان مداری می‌کنند و استان‌نگر نیستند، منطقه محوری و منافع برخی افراد را به منافع استان ترجیح می‌دهند که این افراد باید در رفتار خود تجدیدنظر کنند.

انتهای پپام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول