اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:

حضور گسترده در انتخابات موجب تامین امنیت ملی و یأس دشمنان می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات سبب ناکامی دشمنان می‌شود افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تأمین امنیت کشور، تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر و آنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد.

حضور گسترده در انتخابات موجب تامین امنیت ملی و یأس دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان آبیک در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی اظهار داشت: همه مردم، مسئولان، روحانیون و بسیجیان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را آویزه گوش قرار داده و در زمینه انتخابات از وجود ذی‌جود مقام معظم رهبری و از فرمایشات و رهنمودهای ایشان استفاده لازم را ببرند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات و شور انتخاباتی سبب ناکامی دشمنان می‌شود افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تأمین امنیت کشور، تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر و آنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد.

وی یادآور شد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آبیک نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مردم باید کاندیدای اصلح را انتخاب کنند تا بتواند دستاوردها و آرمان‌های انقلاب را حفظ و اهداف نظام را به پیش ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مردم ایران در 24 خرداد ماه با خلق حماسه سیاسی پرشور بار دیگر دشمنان را به عقب رانده و تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

حسینی با اشاره به آیات قرآن کریم و ضرورت احیای پرداخت زکات بیان کرد: باید با بهره‌گیری از آیات قرآن کریم فرهنگ پرداخت زکات در جامعه نهادینه شود تا شاهد نیازمندی در جامعه نباشیم.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک نیز در این مراسم گفت: زکات از هزینه‌های عام‌المنفعه است که برای نیازمندان هر روستایی که زکات پرداخت می‌کنند، هزینه می‌شود.

فرزاد جهانگرد افزود: پرداخت زکات به عنوان پشتوانه دولت، همیاری‌ها را در روستاها و مشارکت عمومی را تقویت می‌کند.

وی افزود: در نظر داریم افراد متمول و متمکن را به سمت طرح اکرام ایتام سوق دهیم تا فرهنگ ایثار و انفاق در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/77006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول