اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

حضور کاندیداها در دفتر امام جمعه به معنای تایید افراد نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور کاندیداها در دفتر نماینده ولی‌فقیه به معنای تایید این افراد نیست.

حضور کاندیداها در دفتر امام جمعه به معنای تایید افراد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور کاندیداهای مختلف در استان زنجان اظهار کرد: برخی از سایت‌ها با درج مطالب نادرست در خصوص حمایت نماینده ولی‌فقیه از کاندیدای خاص سعی در القای اطلاعات نادرست خود به مردم دارند.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس از انتخاب من آگاه نیست، افزود:‌ تا زمان رای‌گیری هیچ‌کس از این انتخاب آگاه نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری برای ادای دین به مقام شامخ شهدا ابتدا در مزارهای شهدا حاضر می‌شوند، افزود: حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان نیز به معنای اعلام تبعیت از مقام معظم رهبری از سوی این کاندیداها است.

وی با بیان اینکه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان به روی همه کاندیداها باز است، افزود: این امر به معنای تایید این افراد از سوی امام جمعه شهر نیست.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه من سخنگوی رسمی ندارم و همه صحبت‌های خود را با مردم در میان می‌گذارم، افزود:‌ در جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه در استان بدون ذره‌ای تمایل به این طرف یا آن طرف از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنم.

وی با بیان اینکه هر هشت نفری که احراز صلاحیت شده‌اند از نظر قانونی محترم هستند، افزود: حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان از برنامه‌های کاندیداها است.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تحقق حماسه سیاسی در پای صندوق‌های رای افزود: انتخابات مصرع حماسه سیاسی از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه پرشور کردن انتخابات از ضروریات است، تصریح کرد: تلاش دشمن عدم برگزاری انتخابات و در صورت برگزاری حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات سال‌جاری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با دشمن‌شناسی و ولایتمداری در پای صندوق‌های رای حاضر شده و این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عشق و ارادت مردم به امام خمینی (ره) بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: این مراسم هر ساله با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به ویژگی‌های مقام معظم رهبری انتخاب بجای ایشان را به عنوان ولی‌فقیه برترین انتخاب خبرگان رهبری دانست و افزود: با چنین انتخابی دشمن یک روز هم شاد نشد.

وی با گرامیداشت 12 خرداد سال 79، سالروز درگذشت حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی وی را آزاده‌ای الگو و تاثیرگذار برای جامعه عنوان کرد و گفت: وی سمبل مقاومت ملت ایران است.

انتهای پیام/73003/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول