اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مسئولان شائبه طرفداری از کاندیدای خاص را ایجاد نکنند‌

استاندار کرمان گفت: مسئولان باید از هر حرکت و رفتاری پرهیز کنند که شائبه طرفداری از کاندیدای خاص را دارد.

مسئولان شائبه طرفداری از کاندیدای خاص را ایجاد نکنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در همایش بخشداران و معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان کرمان گفت: قانون باید در برگزاری انتخابات مورد توجه همگان قرار گیرد و مجریان انتخاباتی نباید جهت‌گیری داشته باشند و از کاندیدای خاصی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه بخشداران افسران کار، تلاش و زحمت هستند، ابراز داشت: با تبعیت از پیامبر اکرم (ص) باید جامعه را با اخلاق و رفتار نیکو بسازیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: در انتخابات فردی را انتخاب کنیم که موجب عزت و افتخار بیشتر نظام الهی شود که این امر در فضای صمیمی میسر است و ما به عنوان هیئت‌های اجرایی هیچ‌گاه با دستگاه‌های نظارت مشکلی نداشته و نداریم، زیرا در قانون جایگاه‌ها مشخص است.

نجار بیان داشت: همان طور که قانون تاکید داشته و رهبری هم بارها تکرار کرده‌اند، تمام کارها را باید بر اساس قانون پیش برد و حرکتی انجام ندهیم که شائبه سوگیری و جهت‌گیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه حق رأی دادن و انتخاب را دارند، خطاب به مسئولان اجرایی ابراز داشت: طبیعی است که شما هم باید رای دهید، اما نظری که می‌دهید نباید به یک فرد معطوف شود و در کار و جامعه تاثیر بگذارد و باید از آنچه که شائبه طرفداری از کاندیدای خاص را دارد، پرهیز کنید و مر قانون را از صفر تا 100 مدنظر قرار دهیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان گفت: به شوراهای اسلامی شهر و روستا اهتمام جدی داشته باشد، زیرا تصدی‌گری در شهرها و روستاها به شوراهای اسلامی محول شده است و نباید غفلتی در این زمینه صورت بگیرد.

نجار با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها عنوان کرد: مشکلات جامعه بشری نتیجه بداخلاقی‌ها است و بداخلاقی تنها بدوبیراه گفتن نیست و اگر پوسترهای تبلیغاتی در جای نامناسبی مانند درب و دیوار خانه مردم نصب شود، این کار بداخلاقی انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: ما موظف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه نهایی دست خدا است و باید دقت شود که برگزاری انتخاباتی باشکوه حُسن ختام کار دولت خدمتگزار است.

استاندار کرمان افزود: انتخابات برای بیشتر شدن وحدت و انسجام ملی است و نباید موجب کم شدن وحدت شود و اولویت استان کرمان در حال حاضر، امنیت، انتخابات و کار و تلاش است.

نجار بیان داشت: دشمن برنامه جدی برای انتخابات دارد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند و انتخابات هم فرصت مناسبی برای دشمن فراهم کرده تا به نظام مقدس و ملت سرافراز ایران ضربه بزند و ما در برابر انتخابات مسئول هستیم و باید با تلاش و کوشش و حضور باشکوه مردم حماسه‌ای که مدنظر مقام معظم رهبری است را خلق کنیم.

استاندار کرمان افزود: اگر عملکرد مدیری مناسب نبود نباید پای نظام گذاشته شود و ما هم باید عملکردمان خوب باشد و از هر حرکت و رفتاری پرهیز کنیم که مردم را از ما و از حضور در انتخابات دور می‌کند.

نجار با اشاره به اینکه هر کسی که بذر ناامیدی را می‌کارد، آگاهانه یا ناآگاهانه آب در آسیاب دشمن ریخته است، عنوان کرد: اگر امید در جامعه باشد، حماسه خلق می‌شود.

وی از افتتاح بیش از 8 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمان خبر داد و گفت: در 53 هزار واحد مسکونی که در کرمان در حال ساخت بود، تنها دو تعاونی مشکل داشت که ما نسخه‌ای برای آن پیچیدیم.

استاندار کرمان افزود: هر کاری که انجام شده، خدمات نظام است و آمارها قابل قیاس نیست و این‌ها همه نشان‌دهنده توانمندی‌های کشور و نظام است و گاهی حرف‌هایی زده می‌شود که انگار در این هشت سال هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نجار خاطر نشان کرد: برگزاری دو انتخابات به صورت همزمان کار سختی است، اما باید طبق قانون امور پیش برده شود و در بحث امنیت و حفاظت از صندوق‌ها توجه لازم را داشته باشید و یک لحظه هم از کار و خدمت غفلت نکنید.

انتهای پیام/80019/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول