اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

برخی روستاهای جم آب آشامیدنی ندارند

امام جمعه جم گفت: برخی روستاهای جم آب آشامیدنی ندارند.

برخی روستاهای جم آب آشامیدنی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تسلیت سالروز شهادت موسی‌بن جعفر(ع) اظهار داشت: امام موسی کاظم(ع) با وجود قلب رئوفی که داشت اما نسبت به حاکمان جور سختگیر بود و به ظالمان مجالی نمی‌داد.

وی افزود: موسی‌بن جعفر(ع) استاد پارسایان بود اما یکه‌تاز میدان جهاد و سیاست نیز بود و هرگز فریب نمی‌خورد و یاور مظلومان و دشمن ظالمان بود.

امام جمعه جم در ادامه با تقدیر از مسئولان بهداشت جم در مقابله با ترویج دخانیات خاطر نشان کرد: دود قلیان و سیگار مقدمه ورود به اعتیاد است و از مهمترین عوامل سرطان است که باید با آن مقابله کرد.

گنجی به 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد: با وجودی که 24 سال از ارتحال امام خمینی(ره) می‌گذرد اما ملت ما همواره راه ایشان و نام ایشان را تداوم می‌بخشد و هرگز از قلب مردم بیرون نرفته است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) بر قلوب مردم حکومت می‌کرد و در تاریخ بعد از انبیا و اولیای الهی مردی به این خلوص و بزرگی و صداقت ندیده است.

امام جمعه جم بیان کرد: امام خمینی(ره) اخلاق و مدیریت و عرفان و سیاست را با هم جمع کرد و ای کاش وصیت‌نامه ایشان همواره جلوی روی ما باشد و از رهنمودهای ایشان استفاده کنیم.

گنجی گفت: امام خمینی (ره) همواره بر پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید می‌فرمود و همچنین از ملت و مسئولان خواستند که جمهوری اسلامی را از جان و فرزندان خود بیشتر دوست بدارند و امروز همه باید در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل گام برداریم.

وی با اشاره به 15 خرداد نیز اظهار داشت: 15 خرداد در واقع سرآغاز جمهوری اسلامی ایران است و این روز در عین حال که مصیبتی بزرگ بود در واقع مبنای جنبش انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه جم به مسئله انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است و حضور در انتخابات 24 خرداد نماد حماسه سیاسی است و همه باید شرکت کنند.

گنجی با انتقاد از ریخت و پاش‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری ابراز داشت: مردم به ریخت و پاش‌ها دقت کنند و سپس تصمیم‌گیری کنند و از نامزدها نیز انتظار داریم اخلاق را رعایت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی روستاهای جم آب آشامیدنی ندارند تصریح کرد: بعد از 34 سال که از انقلاب می‌گذرد به هیچ وجه شایسته نیست که روستایی بدون آب باشد و از مسئولان می‌خواهیم در آبرسانی به برخی روستاهای محروم جم اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2451/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول